Panaszbejelentés
Sajnáljuk, ha munkánkkal kapcsolatosan negatív tapasztalatokat szereztél. Célunk, hogy az okozott kellemetlenséget megfelelően orvosolhassuk. Kérünk, ezt az oldalt csak a webáruház működésével kapcsolatos panaszod esetén használd.
Megrendeléseddel kapcsolatos kérdésekhez kérünk, használd Folyamatban lévő megrendeléssel kapcsolatos kérdés oldalunkat.
Termékmeghibásodást kizárólag a meghibásodott termék ügyintézés menüpont alatt tudsz jelezni számunkra.
Ha sérülten érkezett a csomagod, akkor a Sérült csomag bejelentése oldalunkon található űrlapot töltsd ki!
Ha termék hiányzik a csomagodból, úgy a Hiányos csomag bejelentése pont alatt tudsz jelezni nekünk.
Amennyiben egy tartozék hiányozna a kiküldött termék csomagolásából akkor pedig a Hiányos termékcsomag bejelentése oldalunkat tudod használni.
Amennyiben panasszal kívánsz fordulni felénk, kérünk, töltsd ki az alábbi űrlapot: