Belépés
Kiemelt ajánlat LumenExpressz Árajánlat Személyes átvétel Help B2B Ismerj meg minket! Kupon Általános szerződési feltételek Adatkezelési tájékoztató Regisztráció
Belépés
Szűrés
Összehasonlítás
Kedvencek
Termék kategóriák
Osram LEDriving LG LED DRL102 nappali menetfény 2 darabos
warranty-1-years
1 / 8 fotó

Osram LEDriving LG LED DRL102 nappali menetfény 2 darabos

4.9
46 993 Ft
Egységár: 23 496 Ft/db
A termék jelenleg nem vásárolható.

Kattints a hasonló termékekhez!

Garantáljuk, hogy nem fognak megbüntetni!

Számos tévhit kering a köztudatban az utólag beépített nappali menetfényekkel kapcsolatban, ami nem teljesen alap nélküli, hiszen a piacon rengeteg illegális termék érhető el. A Lumenet által forgalmazott Osram nappali menetfény szettek minden esetben megfelelnek a vonatkozó jogszabályoknak. Ennek bizonyítására különleges garanciát biztosítunk Neked:

Ha a Nálunk vásárolt és az előírásoknak megfelelően beüzemelt nappali menetfény szett beépítése miatt megbüntetnek, álljuk a számlát. Amennyiben kizárólag a beépített nappali menetfény szett miatt kívánnak megbírságolni, ne fogadd el a helyszíni bírságot és válaszd a feljelentést. Ez után azonnal vedd fel a kapcsolatot velünk, hogy ügyvédeink kezelni tudják az ügyet.


A legkülönlegesebb Osram nappali menetfény újratervezve..


Az Osram nagysikerű DRL 101-es menetfénye sokak számára ismerős, hiszen egyedülálló megjelenése messziről megkülönbözteti versenytársaitól. Az Osram azonban 2013 novemberében kivonta forgalomból a közkedvelt termékét, mert a vezérlőelektronika működési elvéből (feszültségfigyelés) adódóan több esetben rendellenes működés okozott. De végre itt az új DRL 102...


Élmény kibontani


Már a doboz súlyán is érezni, hogy „ebbe bizony van anyag”. És van: a szett mindent tartalmaz, ami a beszereléshez szükséges, a lámpák robosztusak, masszívak. Már tapintásra is lehet érezni, hogy ezt nem egy évre tervezték..

Újratervezés: gyenge pont megszüntetve, ráncfellvarva, átnevezve.


A háromvezetékes vezérlőt az Osram lecserélte egy négyvezetékes vezérlőre, ami egyszerűségénél fogva kizárja a meghibásodás esélyét is. A bekötés pofonegyszerű: A piros és kék vezeték a szokványos módon az akkumulátor pozitív és negatív kapcsaira kötjük. Erről kapja a menetfény a működéshez szükséges tápfeszültséget, így működése semmilyen formában nem zavarja a Can-Bus rendszerű autókat. A narancsszínű vezetéket egy gyújtás pozitív pontra kell kötni, azaz egy olyan pontra, amin csak akkor van feszültség, ha az autó slusszkulcsa félig el van fordítva. Ilyen pont például az ablakemelő a belső szellőztetés pontja lehet. Az innen levett vezérlőjel szintén nem fog hibajelzést produkálni Can-Bus-os autóknál. A narancs vezetékről érkező jelnek köszönhetően tehát a menetfény önműködően be fog kapcsolni, ha elindítjuk az autónkat. A zöld vezeték tiltó funkciót fog ellátni, tehát ez fogja menet közben, a tompított fényszóró bekapcsolásakor 50%-ra csökkenteni a DRL fényét. Ehhez a zöld vezetéket a helyzetjelző izzó pozitív pontjára kell kötni. Ilyen egyszerű. Fontos, hogy a gyári csatlakozókat nem szabad elvágni, a menetfénynek tilos közvetlenül 12-14 Voltot adni, mert az a kimagasló 5 éves jótállás azonnali megvonásával jár.


A menetfény lámpák alakjukat megjelenésüket tekintve szinte azonosak a közkedvelt DRL 101-el, ugyanúgy a lámpák két oldalán lévő rejtett LED világít meg egy recés áttetsző csövet, mely vízszintesen helyezkedik el a lámpában. Ezáltal kívülről a lámpák egy „neon” szerű homogén fényhatást keltenek. A DRL 102 fényárama a szabványokban rögzített maximális 800 Candella. Így a szembe jövők sok száz méterről látni fogják autódat.
A külalakon csupán annyi változott az előző szériához képest, hogy a lámpák külső oldalán lévő (burkolat alatti) ezüst előlap, nem sima felületű, hanem igényesen bordázott. A termék mindenpontján látni fogod az Osram-tól elvárható igényes, maximalista formatervezést.


Kidobhatod a helyzetjelzőt – ez sokkal jobb lesz

Az Osram DRL 102 rendelkezik DIM, azaz helyzetjelző funkcióval. Igen, legálisan, nem fog piszkálni a rendőr (a burába is bele van nyomtatva a szabványos A00 jelölés, amit a rendőr vizsgálhat). Ez azt jelenti, hogy kiváltja a termék a meglévő gyári helyzetjelzőt. Éjszaka tehát a DRL 102 fog automatikusan 50%-os fénnyel működni, ami nyilván sokkal több fény, mint a sárgás helyzetjelző. A Can-Bus hibajelzés elkerülésére a szettben lévő W5W Control Unit eszközöket be kell rakni a helyzetjelző helyére.

Amennyiben nem szeretnéd használni a DIM funkciót, úgy bekötésnél ne használd a zöld tiltószálat. Helyette vásárolj párszáz forintért egy nyitóérintkezős segéd relét és ezt kösd a helyzetjelző pozitív pontjára és egy negatív pontra. A segéd relé nyitóérintkezőjén pedig vezesd át az indításra szolgáló piros vezetéket. Így a helyzetjelző bekapcsolásakor nyit az érintkező és lekapcsolja a tápot a menetfényről. Ez esetben természetesen benn kell hagynod a sima helyzetjelzőt.

Termék adatok

Lumenet azonosító
95203518
Közúti forgalomban használható
igen, ECE engedélyes
Színhőmérséklet
6000 K
Névleges feszültség
12 V
Névleges teljesítmény
15 W
Fejelés
led modul
Hosszúság méret
167,3 mm
Szélesség méret
46 mm
Magasság méret
31,8 mm
EAN
4052899200494
Adatlap
Gyártó által vállalt garancia magánszemélynek
5 év
Gyártó által vállalt garancia cégnek
5 év
Tömeg
1,16 kg/csomag
Cikkszám
4052899200494

Vélemények (179)

4.9
179 értékelés alapján
Kovács Zsolt
2024.01.02 20:47
Tisztelt Lument.

Olyan kérdésem lenne önökhöz hogy esetleg tudnak e dátumot mondani hogy mikortól rendelhető ismét a termék vagy már nem is lehet majd rendelni? Meg hogy a garancia hogyan érvényesíthető mert ami jelenleg az autón van az nem működik és nem akarom kiszerelni addig amíg nem lehet másikat kapni.
Köszönöm válaszukat. Tisztelettel Kovács Zsolt
Lumenet válasza:
Kedves Kovács Zsolt!

Jelenleg nem áll rendelkezésre információ a beérkezéssel kapcsolatban. Érdemes a hibát bejelenteni https://lumenet.hu/meghibasodott-termek oldalunkon, hogy pontosíthassuk a lehetőségeket.
Kovács István
2023.01.10 21:38
Tisztelt forgalmazó
Szeretnék érdeklődni hogy Honda civic 2008as ufoba is beépíthetem a terméket Nekem gyárilag nincs hozzá kodlampa sem esetleg annak helyére vagy az fölé gondtam Vagy van esetleg valami kodlampa és menetfeny kombi ami mindkét funkciót kielégíti Köszönöm a választ előre is
Lumenet válasza:
Kedves Kovács István!

Az autó méreteivel nem rendelkezünk, így nem tudjuk megmondani, hogy felszereljhetőe ez a lámpatest. Itt, a termékképek között találsz egy méretezett ábrát, az alapján ellenőrizhető, hogy befére a ködlámpa helyére. Vedd figyelembe, hogy beépítés után a lámpatesteknek előrefelé kell világítani, így a lökhárító ívét nem követhetik. A lámpa elektromos bekötésének nincs technikai akadálya. Sajnos kombinált lámpa már nincs a kínálatunkban.
Fazakas Károly
2022.12.19 20:01
Kedves lumenet !
Érdeklödnék hogy egy 2003-as toyota avensisbe be lehet épiteni a nappali menetfényt.
köszönettel Károly
Lumenet válasza:
Kedves Fazekas Károly!

Ennél a modellnél a lámpatestet a ködlámpánál kialakított nyílásba lehet beszerelni. Itt már a lökhárító elég íves ahhoz, hogy inkább egy olyan terméket javasoljak, amelyik egy ilyen felszerelésnél is megfelelő világítást eredményez az autó tengelyvonalában. Erre a Philips LED Daylight 9 LED nappali menetfény szettet javaslom, mely akár 40 fokos elfordítás esetén is teljesíti a nappali menetjelzőre vonatkozó előírásokat.
Nagy Tamás
2022.11.18 04:36
Tisztelt forgalmazó!
Érdeklődni szeretnék hogy az önök által forgalmazott univerzális nappali menetfényből melyiket válasszam Opel Astra H 2006 os automhoz?
Köszönettel várom válaszukat.
Üdv Nagy Tamás
Lumenet válasza:
Kedves Nagy Tamás!

Az autó sajátosságai miatt ebbe az autóba a Philips univerzális nappali menetjelzőjét ajánlom beépítésre.
madaras lénárd
2022.07.24 21:33
Igazolt vásárlás
kedves lumenet munkatársai, hölgyeim és uraim,
a napokban megrendeltem ezt a terméket, 6 év után adta meg magát az előző régebbi típusú termék.
a megrendelés gyorsan ment, a kiszállítás talán 4 napot vett igénybe amikor is végre a kezembe tarthattam a nem kis súllyal megáldott dobozt.
az osramtól megszokott szép doboz tartalma kb 1 óra alatt felkerült a gépkocsira, igazán nem volt nehéz dolgom, hiszen az előző bekötéseire rá tudtam vezetékelni, na akkor elpepecseltünk vele 7 órát, de mindent a biztosíték táblázatba a biztosítékok elé kötöttünk be ( a helyzetjelző biztije és az ablakemelő biztije volt a két fő pont, előbbi a megszakításért, utóbbi pedig a gyújtás utáni áramfelvételért felelt).
képeket mellékelek, önmagukért beszélnek. a terméket ajánlom mindenkinek.
köszönöm lumenet és osram.
Előnyök
egyszerűen és gyorsan lehet feltenni, megfelelő a működése és könnyű a kezelése.
nem hagyja az ember véletlenül a lámpát rajta, így nem fog lemerülni az akkumulátor. szép, esztétikus
Hátrányok
talán az ára, egy kicsit borsos, de azt hiszem hosszú távon kifizetődik.
_1
_2
_3
Lumenet válasza:

Kedves Madaras Lénárd!

Köszönjük leírásodat, örülünk, hogy elégedett vagy a termékkel.

Sanyi - Lumenet
2022.05.26 08:24
Kedves Károly!

Az interneten fellelhető képek alapján nem látom fizikai akadályát a beépítésnek, elektromos akadálya pedig alapvetően nincsen. Ha az autóban van gyári ködlámpa, akkor annak eltávolítását semmi esetre sem javaslom.
Károly
2022.05.25 18:10
Tisztelt Lumenet!
BMW (1-es szária) e87 2008 facelift-be is beszerelhető az OSRAM LEDRIVING LG LED DRL102 nappali menetfény?
Ha igen, akkor a ködlámpák helyére?
Sanyi - Lumenet
2022.05.10 08:51
Kedves Janek!

A Te autódba esztétikusan, és szabályosan beépíthető ez a nappali menetjelző.
Szakszerű bekötéssel hibamentesen működtethető.
Janek
2022.05.09 17:12
Kedves Lumenet! Passat B6-ba (2007), szeretném érdeklődni, hogy alkalmazható e ez a menetfény? Válaszukat előre is köszönöm!
arukereso-badge
Árukereső Vásárló
2022.03.03 20:22
,
Előnyök
,
Hátrányok
,
Sanyi - Lumenet
2022.01.28 12:54
Kedves Bálint Tibor!

A lámpatest beépítésénél 10%-kal lehet a merőlegestől eltérni.
Amennyiben ennél nagyobb az eltérés, úgy javaslom inkább a https://lumenet.hu/philips-led-Daylight-9-12831-nappali-menet feny-szett oldalon található készülék beépítését.
Bálint Tibor
2022.01.26 19:19
Ford focus mk3 diesel 1.6 tdci kombi 2014 es autómba beépithetö e? A rácsnak az egyenestöl kB 15-20 fok dölése van! Köszönöm!
_1
Sanyi - Lumenet
2021.03.30 12:29
Kedves Hausel István!

A hűtőrács minimális átalakításával jó eséllyel beépíthető ez a termék.
A megadott méretek alapján érdemes ellenőrízni, hogy a két lámpatest beszerelésekor megmarad-e a szabályban rögzített 600mm.
Sajnos a termék elérhetősége pillanatnyilag nem biztosított, így érdemes megtekinteni https://lumenet.hu/univerzalis-nappali-menetfeny oldalunkon található nappali menetjelzőinket is.
Hausel István
2021.03.30 09:45
Tisztelt Lumenet!

Érdeklődöm, hogy 2008-as Ford Focus MK 2,5-be (tehát a faceliftes MK 2-be) bépíthetőhető-e ez a termék? Ködlámpás verzió!

Köszönettel: Hausel István
Sanyi - Lumenet
2020.11.02 10:03
Kedves Kóré Illés!

A lámpák felé az elektronika nem 12V egyenfeszültséget küld, így ott egyszerű multiméterrel mérve nem kapunk valós információt. Sajnos nem zárható ki, hogy valamelyik lámpa hibásodott meg, de a működtető egység is lehet hibás.
A termékre a gyártó 5 év garanciát vállal, ezért érdemes megkérni az előző tulajdonostól a vásárlás számláját, mert jó eséllyel a vásárlás helyén cserélni fogják a készüléket.
Kóré Illés
2020.11.02 08:57
Kedves Sándor

Ne haragudjon,hogy ismét zavarom.
Újabb ellenőrzést követően,az egységből kijövő ledek csatlakozóján,az egyik csatlakozón a piros + vezeték helyett a fekete test kábelen mérhető 12volt.
Ez utalhat az egység meghibásodására?
Kóré Illés
2020.11.01 16:46
Kedves Sándor

Köszönöm gyors válaszát.
A vezetékek ellenőrzését követően,a piros vezetéken a bíztosíték után és a narancssárga vezetéken is mérhető majdnem 12 volt,a készülékből kijövő két csatlakozón is mérhető 11.63 voltnyi feszültség,de a ledek mégsem világítanak.
Mit tehetnék még?
Mi lehet a baj?
Sanyi - Lumenet
2020.11.01 14:52
Kedves Kóré Illés!

Ellenőrizd, hogy a fekete vezeték megfelelően testeli-e az elektronikát!
Ha igen ki kell mérni, hogy a piros vezetéken, a biztosíték után mérhető-e legalább 12V, és ugyanekkora feszültséget kell mérni a narancs színű vezetéken is. Ha ez mind rendben van, akkor még a lámpák csatlakozóit érdemes ellenőrizni. Amennyiben mindent rendben találsz, akkor beszélhetünk a készülék meghibásodásáról...
Önmagában a zöld vezetéken mért 12V - a gyújtásjel nélkül - még nem eredményezi a lámpa bekapcsolását!
Kóré Illés
2020.11.01 12:09
Tisztelt forgalmazó

Nem régen vásároltam egy személyautót,mely egy Osram ledriving LEDRL 102 tipusú nappali menetfénnyel van felszerelve.
Pár napja ha a gyújtást ráadom nem kapcsol fel,akkor sem történik semmi ha tompított világításra kapcsolok.
Eddig tökéletesen működött.
A zöld vezeték a helyzetjelőre van kötve úgy ahogy kell,de 12v-ot csak akkor mérek rajta ha a kapcsoló,helyzetjelző vagy tompított állásban van,de így sem történik változás,nem világítanak a ledek.
Tudnának segíteni abban,hogy mit lehetne tenni,vagy mi lehet a probléma oka,hol keressem?

Válaszukat előre is köszönöm.
Sanyi - Lumenet
2020.09.18 15:25
Kedves Márton Sándor!

Az Audi a4 b6 lökhárítója a beépítés szélességében már viszonylag íves, így esztétikus beszereléshez a lámpatesteket is el kell forgatni az autó hossztengelyétől kifelé. A Philips LED Daylight 9 LED nappali menetfény 12831WLEDX1 alkalmas a hossztengelytől akár 40 fokos eltérés esetén is megfelelő fényt kibocsátani az autó menetirányában, így ennek a terméknek a beépítését javasolnám.
Márton Sándor
2020.09.18 13:54
Tisztelt Cím! Audi a4 b6 autóhoz melyik menetfényt ajánlannák, én a ködlámpa rács a gondoltam, vagy alatta lévő kis résbe. Válaszát előre is köszönöm.
Sanyi - Lumenet
2020.09.08 16:17
Kedves Molnár Zoltán!

A https://lumenet.hu/univerzalis-nappali-menetfeny oldalunkon található nappali menetjelzők bármelyikét szívesen ajánlom, amennyiben beszerelés után a két lámpatest között a jogszabályban meghatározott 60 cm távolság megmarad. A lámpák méreteit megtalálod a termékoldalakon.
Molnár Zoltán
2020.09.08 12:13
Érdeklődni szeretnék Lancia Kappához melyik nappali menetfényt ajánlanátok?
Sanyi - Lumenet
2020.05.21 12:46
Kedves Sándor!

A készülék üzemszerűen úgy működik, hogy a helyzetjelző felkapcsolásakor a DRL fényereje lecsökken, és így átveszi annak szerepét. A csomagban található két 5W-os műterhelés a gyári helyzetjelző izzók helyére. Egy segédrelével a lámpa beköthető úgy, hogy a világítás lekapcsolásakor a DRL is lekapcsoljon, ebben az esetben a gyári lámpákhoz nem kell hozzányúlni. A Philips terméke alapértelmezetten lekapcsol, annak nincs helyzetjelző funkciója. Mindkét terméket jó szívvel ajánlom, a döntésben nem tudok segíteni. ;-)
Sándor
2020.05.20 17:31
Üdv érdeklődnék a bekötése iránt mert az a része nem tiszta, hogy ha bekötöm az 50% os fényerő csökkentéses megoldással akkor a gyári helyzetjelző nem működhet egyszerre a menetfénnyel? Mert akkor fölösleges lenne részemre akkor marad a Philips. Azt szeretném ha a gyári kapcsolót kapcsolom helyzetjelző majd tompított fényszoró és marad a nappali csak 50% os erővel. De akkor a gyári helyzetjelző mindenképpen ki kell iktatni Köszönöm, valamit Kia Rio 2006 os autóra kéne. Melyik lenne jobb választás Köszönöm.
Sanyi - Lumenet
2020.03.19 09:46
Kedves Szép Attila!

Ellenőrizd, hogy a zöld vezeték valóban megkapja-e a 12V-ot. Érdemes próbaképpen erre a szálra közvetlen feszültséget adni. Ha így működik, akkor a bekötéseknél lesz a hiba, ha nem, akkor a készülékkel. Ebben az esetben jelentsd a meghibásodást garancia oldalunkon!
Szép Attila
2020.03.18 18:53
Vásároltam tőletek egy ilyen menetfényt 3 nappal ezelőtt tegnap be is lett kötve és ha felkapcsolom a tompított fényt nem veszi vissza a fényerőt? Mi lehet a probléma? Zöld helyzetjelző pozitív, narancs gyújtás pozitív. Köszönöm szépen a választ előre is.
Sanyi - Lumenet
2020.02.11 09:48
Kedves Zsolt!

Fényerőben, minőségben nem tudnék különbséget tenni, viszont a Te autódba a szélesebb körű beszerelhetőség, és a kisebb méret miatt a Philips LED Daylight 9 LED nappali menetfényt javasolnám beépítésre.
Zsolt
2020.02.10 12:54
Tisztelt Forgalmazó!

E12-es Toyota kombira szeretnék nappali menetfényt, de nem tudok dönteni, melyik lenne a legmegfelelőbb. A garancia miatt az Osram szimpatikusabb, mint a Philips. Mind minőségben, mind fényerőben a legjobbat szeretném. Kérdésem, erre az autóra melyiket ajánlják?

Tisztelettel: S. Zsolt
Gábor
2019.12.25 21:16
Sziasztok!
Nem ezt vásároltam hanem a sima nem dimmelhetőt, de mivel ugyanaz a bekötés elve gondoltam leírom a tapasztalataimat.
Először a Lumenetről. Tényleg nagyon korrekt és megbízható cég. Mindenről tájékoztatnak és tartják a határidőt. Ha csúsznak mert karácsony van, akkor tájékoztatnak. Amúgy sem vagyok egy panaszkodós lehúzós fajta de ez a cég tényleg korrekt.
És a bekötés... sztem a legnehezebb pont a gyújtás pozitív és a beépítés helye. Az én autóm 2007-es mk2 Ford Focus. Jó sok időbe telt mire rájöttem hogy a legjobb erre a lámpa magasság állító motor fekete vezetéke. Utólag egyértelmű volt hogy az Osram is ezt sugallja, mert ez és a helyzetjelző-tiltó vezeték egy szigetelésben van és egymástól toldás nélkül is max. 20 cm-re lehetne kötni. Szóval ne keresgéljen senki. A focus lámpáján hátul van egy pipa szerű vízmentes kábel behúzási lehetőség, ott be kell vezetni a két vezetéket (a gumiból előbb ki kell venni a műanyag belet oda befűzni és vissza a gumiba). Aztán ott be lehet kötni a helyzetjelző tiltószálat a helyzetjelző szürke és a gyújtáspontot a lámpamozgató motor középső fekete vezetékébe. Egy trükk: amikor próbálgatod hogy hol működik és hol nem figyelj arra hogy mindkettő lámpa be legyen dugva. Csak együtt működnek. Én ezzel megszívtam, ti ne járjatok így.
Még egy dolog: az ablaktörlőt felejtsétek el, az első törlésig ad csak gyújtást utána nem. Emiatt 2x szedtem szét az elejét és az így szükséges toldást, mire rájöttem.
Szóval már csak az akksi + és -, aztán mehet az elhelyezés. Mindenhol nagyon hajlik a lökös, szóval sztem legjobb a lökös alatt lévő rácsoknál, felülre. 15cm-nél magasabban van, a 60 cm távolság necces de csak nem mérőszalaggal járnak a rendőrök. És jól is néz ki. Még egy trükk: aki a ködlámpa feletti kiugró műanyag ütközés tompítóba akarja rakni az felejtse el: a bal oldalon mögötte van a vonószem. Miután kivágtam akkor vettem észre így ragaszthattam vissza. De végül sikerült és nem utolsó sorban működik ahogyan kell. Aki szeretne küldök képet...
Remélem segítettem a bátraknak, ne féljetek nem nehéz, es ezekkel a trükkökkel tényleg 1-2 óra az egész. Nekem így 6 óra volt, de mondjuk nem is szakmám. És legalább addig is a szabadban voltam...
Sziasztok, Boldog Karácsonyt aztán B.Ú.É.K!
Sanyi - Lumenet
2019.11.21 13:48
Kedves Tatár Péter!

Garanciális ügyintézésed folyamatban van.
Köszönjük türelmed.
Tatár Péter
2019.11.20 18:52
Helló.Nekem olyan problémám lenne a menet fénnyel,hogy bepárásodott az egyik.Írtam a garancia bejelentő oldalra 3 napja és nem kaptam semmilyen választ.Várom mielőbbi válaszukat.Köszönöm.
Sanyi - Lumenet
2019.11.04 13:59
Kedves Roland!

A két jelenség között valószínű nincs összefüggés, de a párásodás/beázás ennél a terméknél nem megengedett. Ezzel kapcsolatban kérlek, jelezd a meghibásodást garancia oldalunkon, és kollégánk kelresni fog a cserével kapcsolatban. A villogásnál a helyzetjelzőre kötött vezérlő vezeték csatlakozási hibájára gondolnék, azt érdemes ellenőrizni, és ha nem úgy lett kialakítva, akkor beforrasztani.
Sanyi - Lumenet
2019.11.04 13:25
Kedves Bálint András!

Köszönjük visszajelzésed. :-)
Kérlek, tekintsd meg https://lumenet.hu/foto oldalunkon található nyereményjátékunkat, ahova elküldheted a készülék fényképét beszerelt állapotban, és még a vásárlás árát is visszanyerheted. :-)
Roland
2019.10.30 19:23
Sziasztok!
Nagyjából fél éve rendeltem meg tőletek ezt a menetfényt, fel lett szerelve, eddig tökéletesen működött. Viszont nemrég észrevettem, hogy az egyik oldali lámpatest bepárásodott. Nem gondoltam, hogy ez vezethet komolyabb problémához is, viszont nemrég azt tapasztaltam, hogy ha a tompított fényszóró fel van kapcsolva, a menetfény néha elkezd villogni (felkapcsol 100%-ra majd vissza helyzetjelzőre). A kérdésem az lenne, hogy mit lehet ezzel kezdeni, illetve vonatkozik-e ilyen fajta meghibásodásra a garancia, lehet-e cseréltetni?
Köszönettel: Roland
Bálint András
2019.10.28 23:44
Lassan másfél éve van beszerleve az autómba (Alfa Romeo Gt) és tökéletesen működik. Sajnos képet nem enged csatolni, bár szívesen megtenném.
Sanyi - Lumenet
2019.06.25 09:01
Kedves Tokaji Sándor!

A lámpatest méreteit megtalálod a termékfotók között. Az autónál tudod megmérni, hogy elfér-e a lámpa. Fényképeken azt látom, hogy a lökhéárító a felszerelés tervezett helyénél már elég íves, így nem biztos, hogy ez a termék lesz a legmegfelelőbb. A beépítésnél meximum 10%-os eltérés lehet a menetirányhoz képest kifelé, ami valószínű nem követi le az autó ívét. Erre az esetre a Philips LED Daylight 9 LED nappali menetfényt javaslom, de ennek a készüléknek kizárólag DRL funkciója van.
Tokaji Sándor
2019.06.24 18:16
Sziasztok!

Egy kombi Mazda6 (FL) 2005-ös évjáratú autohoz keresek nappali menetfényt.
A lökhárìtó két alsó részébe (ami kiszerelhető, és eredetileg a kődlámpa helye volt a korábbi modeleknél) szeretném beszerelni.
Az LG DRL 102 terméket szeretném megvásárolni és be-építettni.
Nemtudom, hogy elférne e a fent említett helyre.
Azt szereném kérdezni, hogy van-e idetartozó információ a beszerelésről( mielőtt megveszem)?
Vagy melyik másik terméket tudnátok ajánlani ami hasonló jellemzőkkel rendelkezi.(DRL+position light funkció fontos lenne)

Válaszotokat előre is köszönom és további szép napot kívánok!

Tokaji Sanyi
Sanyi - Lumenet
2019.03.20 11:52
Kedves Bartha László!

A szabályos beszereléshez egy kis "faragásra" szükség lesz, de szerintem igényesen megoldható a beépítés.
Bartha László
2019.03.20 11:29
Sziasztok! Laguna 3asba szeretném az osram led driving nappali menetfényt beszereltetni. Kérdésem az lenne, hogy faragás nélkül igényesen beszerelhető? Köszönöm szépen előre is segítséget.

Üdv
Bartha László
Sanyi - Lumenet
2019.03.07 11:01
Kedves László Borbély!

A Meriva lökhárítója a ködlámpa helyének közelében már kicsit ívelt, így ebbe az autóba inkább a Philips LED Daylight 9 LED nappali menetfényt javaslom. Ennek a terméknek kiemelt tulajtonsága, hogy a világításí síktól 40 fokkal kiforgatva is megfelelő fényt biztosít. A beszerelése is talán egy kicsivel kevesebb "faragással" jár. :-)
László Borbély
2019.03.06 14:31
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy egy Opel Meriva A (2008) melyik DLR-t ajánljátok?
Nincs benne ködlámpa így én ebbe a díszrácsba képzeltem el.
Viszont nem tudom, hogy nincs e nagy íve...
Esetleg van tapasztalatotok ezzel a típussal?
Köszi!
Sanyi - Lumenet
2019.02.21 10:50
Kedves Nagy Imre!

Ha ragaszkodsz ehhez a lámpához, akkor némileg át kell alakítani a hűtőrácsot. ;-)
Megfelelő szerszámokkal, és némi kézügyességgel szépen beépíthető a termék.
Nagy Imre
2019.02.20 21:10
T. Cím!
Ezt a menetfenyt szeretném az automba(c corsa), de a megadott méretei alapján nem fér be a hűtőrács perforált részébe. Mit tegyek, ehhez ragaszkodom?!
Sanyi - Lumenet
2019.02.18 13:18
Kedves Lengyel László!

Megfelelő szerszámozottsággal, és műszaki érzékkel megoldható a szerelés. Ennek hiányában azonban érdemes szakemberhez fordulni. ;-)
Lengyel László
2019.02.17 14:24
Jó napot.

Még egy kérdés,mennyire macerás kifaragni neki a helyét?
Sanyi - Lumenet
2019.02.14 09:46
Kedves Lengyel László!

A vételár egy komplett készletre vonatkozik. A Te autódba beépíthető úgy, hogy a DIM-funkció is működjön.
Lengyel László
2019.02.13 18:48
Sziasztok. Az ár 1 szettre vonatkozik azaz 2 darabra?

Valamint 2001 es évjáratú 1.6 16 szelepes Volkswagen Bora -ba belehet épiteni, hogy a DRL és a DIM funkció is müködjön?
Sanyi - Lumenet
2019.02.12 15:09
Kedves Roland!

A ködlámpa körüli díszrácsban szerintem megfelelő helye lenne a lámpatestnek. A formája miatt viszont lehet, hogy a rács átalakítására lenne szükség. Ennél az autónál érdemes megnézni esetleg a Philips LED Daylight 9 LED nappali menetfény-t is. Lehet, kisebb átalakítással szebb végeredmény érhető el.
Roland
2019.02.11 17:03
Sziasztok!
B5.5-ös Passatra szerintetek felszerelhető szabályosan ez a menetfény? Ha igen, hova lenne célszerű tenni? Ha nem, akkor milyet ajánlanátok helyette?
Köszönöm előre is a választ.
Sanyi - Lumenet
2019.01.15 16:46
Kedves Molnár Ferenc!

Amennyiben a lámpa elhelyezhető a jogszabálynak megfelelően, más technikai akadálya nincsen. :-)
Molnár Ferenc
2019.01.15 07:47
Tisztelt Kimenet!
Érdeklődnék, hogy a 2004-2007-es Ford Focus II-be ez a termék beszerelhető-e gond nélkűl? Válaszukat előre is köszönöm
Sanyi - Lumenet
2018.12.18 17:44
Kedves Szivák Tamás!

A lámpatest alsó széle minimum 250mm-re kell legyen a talajtól. Ez a szabály nem termékre, hanem a DRL-re általánosan vonatkozik.
Szivák Tamás
2018.12.18 08:18
Tisztelt Sándor!

Ködlámpás verziójú a Jazzünk. Most ennek a verziónak 250 vagy 350 mm-re kell lennie a földtől?
Ha igen, mi miatt van ez? A PX-5-t miért elég 250mm-re szerelni?
Gondolom a 2 közül ez a jobb típus.
Sanyi - Lumenet
2018.12.07 16:44
Kedves Szivák Tamás!

Amennyiben tartható a két lámpa közötti 600mm-es távolság, akkor beépíthető a lámpa. Ködlámpa nélküli változatnál erre jó esély van. Amennyiben csak egy kicsi hiányzik, akkor javaslom a Philips LED Daylight 9 LED nappali menetfény 12831WLEDX1 beépítését.
Szivák Tamás
2018.12.07 15:02
Tisztelt Lumenet!

Honda Jazz II (2001-2008) típushoz gond nélkül beszerelhető ez a típusú nappali menetfény?

Válaszukat előre is köszönöm szépen!

Köszönettel,
Szivák Tamás
Sanyi - Lumenet
2018.10.24 22:40
Kedves Barna Tamás!

Ez a nappali menetfény beszerelhető 2. generációs Priusba is. Semmi akadályát nem látom.
Barna Tamás
2018.10.22 16:57
Kedves Lumenet!

Érdekelne, hogy második generációs Toyota Priusba is beszerelhető-e? Köszönöm szépen a választ! Szép napot! Üdv Tamás.
Sanyi - Lumenet
2018.09.06 15:20
Kedves György!

Szerintem a Te autódba fizikai akadályai vannak a szabályos beépítésnek. Termékeink közül a Philips LED Daylight 9 LED nappali menetfény 12831WLEDX1 jöhetne szóba, de az autó pontos méretei nélkül ezt sem merem biztosra mondani. Ha van rá lehetőséged, kérlek keress fel minket üzletünkben, ahol a valóságban is hozzámérhetjük a lámpákat az autóhoz.
György
2018.09.06 11:20
szép napot, toyota yaris ts modellhez ( 2001-es) keresek nappali menetfényt, ez a típus jó hozzá?
köszönöm
Moldován Sándor
2018.02.22 17:39
Audi A4. B5.( 2001).
Brutálisan jól néz ki. Csak ajánlani tudom mindenkinek.
A bekötése egyszerű és jó leírás van hozzá. Persze aki nem ismeri az autója villamosságát az kérjen segitséget inkább.
Nem bántam meg a vásárlását.
Sanyi - Lumenet
2018.02.16 10:16
Kedves Béla!

Astra G-ben találsz a motortérben megfelelő gyújtást, nem kell behúzni az utastérbe.
Kérlek, hogy mindenképpen mérjél a bekötés előtt.
(Jellemzően fekete vezetékek között keresgélj!)
Béla
2018.02.16 09:02
Tisztelt Lumenet!
Véleményetek szerint egy 2006-os G Astra motorterében van-e olyan gyújtás+ amire rá lehet kötni,vagy a narancsszínűt be kell húzni az utastérbe ,ha igen ,mire célszerű kötni?


Köszönettel:Béla
Sanyi - Lumenet
2018.01.29 14:43
Kedves Gönczi Balázs!

Megvalósítható, de a jogszabályoknak nem megfelelő az a megoldás.
Gönczi Balázs
2018.01.27 10:20
Tisztelt Lumenet !

Érdeklődnék, hogy megoldható-e hogy marad a helyzetjelző lámpa is meg a menetfény üzemel 50% takarékos módon. ?
Sanyi - Lumenet
2018.01.17 10:41
Kedves Kovács Imre!

Sajnos a beszerelhetőségre teljes biztonsággal nem tudok válaszolni. Amennyiben van rá mód, kérlek keres fel minket XVI. kerületi üzletünkben, ahol közösen megnézhetjük, hogy megvalósítható-e a beépítés. Elektronikai akadálya nincs a szerelésnek. A beépítés díját a szerelést végző szakműhelyek tudják megmondani.
Kovács Imre
2018.01.16 17:59
Jo napot! Toyota Corolla E120-ba be lehet szépen szerelni és ha igen a szerelés árát is meg lehet tudni? Köszönöm
Sanyi - Lumenet
2018.01.03 13:02
Kedves T. Kristóf!

A beszerelésnek egyetlen akadályát abban látom, hogy a Stilo lökhárítójának a két oldalon elég nagy az íve, így valószínű szépen nem lehet beszerelni. Ezt a lámpát maximum 10%-kal kifelé forgatva lehet felszerelni, de a Philips LED Daylight 9 LED nappali menetfényt akár 40%-kal is el lehet forgatni, így lehet, az egy jobb választás lenne...
T. Kristóf
2017.12.29 15:01
Jó napot!

3 ajtós Fiat Stiloba megoldható a beüzemelése?

Köszönöm válaszukat!
Sanyi - Lumenet
2017.12.05 10:26
Kedves Vida Zsolt!

Keress fel minket nyitva tartási időben boltunkban a XVI. kerület Cziráki u. 26-32-ben , vagy előzetes egyeztetés után partnerünket, a New Duett Kft-t a III. kerület Bojtár u. 44-ben (436-0-436), és segítünk a döntésben.
Vida Zsolt
2017.12.05 09:35
Kedves Sándor!

Köszönöm a visszajelzést. Mikor és hol lehetne egy próbát megejteni?

Köszönettel
Zsolt
Sanyi - Lumenet
2017.12.04 15:31
Kedves Vida Zsolt!

Véleményem szerint beépíthető az autódba, de pontos választ csak akkor tudok mondani, ha odapróbálhatunk egy lámpatestet a lökhárítóba. Elektromos akadálya nincsen, így ami problémát okozhat, hogy beszerelés után a két lámpatest között maradjon 600mm és a vonószem hozzáférhető maradjon.
Vida Zsolt
2017.12.03 07:40
Tisztelt Lumenet!

Érdeklődöm, hogy Astra clasic II-be azaz "G" karosszériás astrába szerelhető-e ez a termék? Nem ködlámpás kivitel.

Köszönettel
Vida Zsolt
Sanyi - Lumenet
2017.11.06 21:09
Kedves Schmidt Olivér!

Amennyiben a párásodást nem külső sérülés okozza, úgy természetesen erre is vonatkozik az 5 év otthongarancia. Ha nincs az üvegen törés, repedés, akkor kérlek, töltsd ki a https://lumenet.hu/otthongarancia-bejelentes oldalunkon található adatlapot, hogy megkezdhessük az ügyintézést.
Schmidt Olivér
2017.11.03 21:32
Tisztelt Lumenet, vásároltam egy ilyen szettet 2016.07.17 ma vettem észre hogy az egyik teljesen be van párásodva, érdeklődnék hogy az 5év szavatosság erre is vonatkozik, vagy párásodásra nem. Köszönettel:Olivér
Sanyi - Lumenet
2017.10.19 13:31
Kedves Drozdik József!

A H-Astrába nem biztos, hogy szépen be lehet építeni, de szívesen ajánlunk Budapesten szervizpartnert, ahol megmondják, hogy melyik lámpa szerelhető be, és természetesen el is végzik a szakszerű beépítést.
New Duett Kft.
1037 Budapest Bojtár utca 44.
436-0-436
József Drozdik
2017.10.18 21:37
HAHÓ!
József Drozdik
2017.10.14 15:25
Érdeklődnék hogy az én autómba:2007-as Opel Astra H Kombiba be lehet építeni?
Esetleg tudnak JÓ autóvillamossági szerelőt ajánlani.
Válaszukat előre is köszönöm
Csizmadia László
2017.05.11 20:08
Sziasztok! Erdeklodni szeretnek hogy ezt a menetfenyt csak ugy lehet felszerelni hogy teljesen elote vilagit vagy bizonyos szogben el lehet forgatni!? Egy 2004-es smart forfour-rol lenne szo, a ket szelere gobdoltam ahol az idom ki van vagva az index+kodlampa bura alatt. Elore is koszonom!
Sanyi - Lumenet
2017.04.26 17:11
Kedves Cs.József!

Nem tudom megmondani, hogy az OPC-Line H-Astrába szabályosan beépíthető-e ez a termék, de ha felénk jársz, nagyon szívesen megnézzük. Ha csak kevés hiányzik, akkor még ajánlanám a PHILIPS LED Daylight 9 LED nappali menetfény 12831WLEDX1 termékünket.
Cs. József
2017.04.24 19:04
Érdeklődnék hogy az én autómba:2008-as Opel Astra H OPC Line-os autómba ez a nappali menetfény beépíthető-e,vagy melyiket ajánlanák hogy még tetszetős is legyen.
A választ előre is köszönöm.
Sanyi - Lumenet
2017.04.04 15:27
Kedves Péter!

A magasabb ár a gyártó által ajánlott fogyasztói ár.
Sanyi - Lumenet
2017.04.03 21:51
Kedves Tamás!

A Toledo rendszámtábla alatti légbeömlő felső sarkaiba talán beszerelhető ez a készülék, de lehet, hogy mérete miatt inkább javasolnám a PHILIPS LED Daylight 9 LED nappali menetfény terméket. Elektronikusan mindkét készülék problémamentesen illeszthető.
Sanyi - Lumenet
2017.04.03 21:37
Kedves Simon Balázs!

Sajnos a 2000-es évjáratú Toyota Celicára szabályosan nem lehet felszerelni ezt a terméket. Itt a kritikus a két lámpatest közötti minimális távolság.
Péter
2017.03.27 21:22
Nem szép amikor át akarnak verni. Miért kell úgy hirdetni, hogy 50800Ft helyett most csak 24990Ft. Mindenhol engedmény nélkül is 24990-ért árulják. Mire jó ez a szélhámosság?
Tamás
2017.03.15 21:23
Kedves Lumenet.hu!
Érdeklődni szeretnék,hogy Seat Toledo (1m2) 2005-ös 1.6-os járművemhez illeszthető e ez a termék.Ha nem akkor melyik gyártót/típust ajánlják ami biztosan jó lesz.
Segítségüket előre is köszönöm!
Simon Balázs
2017.02.14 11:01
Üdv!
DRL 102 menetfényt szeretnék felrakni 2000-es évjáratú Toyota Celicára.
Mit javasoltok, hova rakjam, hogy szabályos is legyen és jól nézzen ki.
Sanyi - Lumenet
2017.01.30 09:29
Kedves Hajdu Gábor!

Ennek a készletnek a beszerelésekor van lehetőség az autó hossztengelyével merőlegestől 10°-ban eltérni. Ennél nagyobb eltérés a készülék funkciójának romlásához vezet. A vízszintes síkot viszont tartani kell. A beszerelés helyére az autó nélkül elég nehéz javaslatot tenni. Ha valamiért van felénk dolgod, szívesen megnézzük, hogy hol lenne a legoptimálisabb helyen.
Hajdu Gábor
2017.01.27 13:17
Üdv.
Vásároltam egy ilyen készletet,be is lett szerelve.
Jól néz ki,viszont szerintem nem épp úgy szórja a fényt,ahogy kellene. Ez nem a termék hibája,hanem szerintem a szerelő rossz helyre tette.
2007-es Honda Civicen van,érdekelne,hogy Önök ezen az autón hova javasolják felszerelni.
Jelenleg az autón a ködlápa alatt van a kis fekete betétbe,de ott a lókhárító már eléggé ívelt a szélek felé,ráadásul még lefelé is,így inkább lefelé világít és kicsit oldalra,mintsem előre.
A szerelő azt mondta máshol nem volt az autón amihez hozzá tudta volna fogatni. :(
Megjegyzem,ezen a helyen is ragasztva van,mondjuk valóban szép,de nem azt a vélt szolgálja amire való,véleményem szerint.
Válaszukat előre is köszönöm.
Sanyi - Lumenet
2017.01.24 15:26
Kedves László!

Félek a Te autódhoz szabályosan felszerelhető DRL-t nem tudok ajánlani. Sajnos a lökhárító nyílásai nem biztosítanak megfelelő távolságot a lámpatesteknek. Esetleg a gyári ködlámpa helyére érdemes lenne megvizsgálni, hogy beszerelhető-e az Osram LEDriving® FOG PL LEDFOG103, vagy az Osram LEDriving FOG 101 nappali menetfény és ködlámpa. A termékek kompatibilitási listájában ugyan nem szerepel az autód, de lehet, hogy kis átalakítással szépen beépíthető valamelyik készlet.
László
2017.01.23 22:23
Tiszelt forgalmzó !
Alfa Romeo 159 autómhoz melyik menetfény szettet ajánlja ?

Köszi. Üdv
Sanyi - Lumenet
2017.01.16 10:19
Kedves Norbert!

Praktikusabb a tápbekötést a motortérben elintézni. Nem kell vezetékeket hosszabbítani, és ezzel későbbi hibalehetőségeket létrehozni.
Norbert
2017.01.16 00:37
Kedves Sándor!

Még annyi pontosítást kérek: Mindenképpen az akkura kell kötni fixen a piros + vezetéket? Nem lehet a kapcsoló vezetékkel együtt a világításkapcsoló DRL + kimenetére kötni? Ez is terhelhető 5 A-rel.
Köszönöm a választ!
Sanyi - Lumenet
2017.01.12 10:53
Kedves Norbert!

Az elektronikát mindenképpen használnod kell. Ha van ilyen vezetéked, a doboz piros, fekete vezetékét kössed rá az akkumulátorra, a narancssárga vezetéket erre a kivezetésre, a zöld kábelt pedig szigeteld el. Így a készülék úgy fog működni, ahogy szeretnéd.
Norbert
2017.01.11 21:46
Tisztelt Forgalmazó!
A Passat 3BG világításkapcsolóján (is) van egy kivezetés, a 3-as, ami üres, és kimondottan a DRL számára van előkészítve. Itt kizárólag gyújtás ráadása után, de csak a világításkapcsoló alaphelyzetében van feszültség. Számomra tökéletesen elegendő ez a funkció, eszemben sincs a helyzetjelző működésén változtatni. A kérdésem, hogy a két lámpatest ráköthető-e ide közvetlenül - természetesen biztosítékkal - vagy mindenképpen szükséges az áramkörben a mellékelt elektronika? Van ebben feszültség szabályzó, áramgenerátor, vagy csak a dimmer miatt szükséges? Magyarul maga a lámpatest 12V-ot kap, vagy kevesebbet?
Köszönöm válaszát.
Sanyi
2016.11.23 21:57
Kedves S1L3N7 HUN73R!

A közúton közlekedő járművek világítóberendezéseiről a többszörösen módosított 6/1990-es KÖHÉM rendelet rendelkezik. Itt találhatóak a helyzetjelzőkkel kapcsolatos elvárások is. A szűk keresztmetszet, hogy bár a Ledriving LG rendelkezik a helyzetjelzőhöz szükséges minősítéssel, és jelzéssel, az autó elején csak két helyzetjelző lehet, és a gyári fényforrás megszüntetése átalakításnak minősül. Valószínű, hogy a sok változtatás során alakult ki az az állapot, hogy bár több európai országban gond nélkül kiszedhető a két helyzetjelző, nálunk ez probléma. El kell mondjuk, hogy több ezer DRL 102 eladás után még senkinek sem volt gondja a használat miatt. Ha ügybuzgó a vizsgabiztos, érdemes a funkciót ideiglenesen kikapcsolni. Az Osram és a Lumenet keresi a megoldást a jogszabály esetleges módosítási javaslatára.
S1L3N7 HUN73R
2016.11.19 02:29
Kedves Lumenet!

Kérem tisztázzák, és a vonatkozó jogszabályok megjelölésével támasszák alá, hogy itthon legális-e a dimmelés funkció használata. Mert tucatnyi emberrel beszéltem már ezzel kapcsolatban, köztük autómániásokkal és hivatásos sofőrökkel is, és nem tudok egyértelmű választ szerezni. A bekötésnél (duett) kifejezetten tilosnak mondták a menetfény helyzetjelzőként való használatát.

Amennyiben lehetséges, és nem büntet meg érte a rendőr,(bár amennyien így használják...) szeretném már végre átköttetni ilyen üzemmódba, elvégre az egyik oka az volt a DRL102 mellett való döntésnek, hogy tud ilyet.
Sanyi - Lumenet
2016.11.16 11:29
Kedves Kovács István!

A gumik a világítótest hátuljában kialakított helyekre valók.
A rögzítőlemez és a lámpa közötti rezgéscsillapításért felelősek.
Sanyi - Lumenet
2016.11.16 11:29
Kedves Kovács István!

A gumik a világítótest hátuljában kialakított helyekre valók.
A rögzítőlemez és a lámpa közötti rezgéscsillapításért felelősek.
Kovács István
2016.11.14 16:31
Üdv
Az a 4 kis gumi hová való?
Sanyi - Lumenet
2016.11.08 07:59
Kedves Krencz András!

Szerintem nagyon jól mutatna az autó gyári fényszórója alatti hűtőnyílás széleiben, de a megvalósítása nem biztos, hogy lehetséges - bár egy ügyes kezű szerelő sok mindenre képes. :-)
Ennél az autónál a szűk keresztmetszetet a két világítótest közötti távolságban látom. Arra figyeljetek, hogy a két fényforrás között biztosan legyen 600 mm!
KRENCZ ANDRÁS
2016.11.04 19:59
Kedves Sanyi!

Egy Peugeot 207 SW -re rendeltem a DRL 102-es menetfényt. Hova javasolnád a felszerelést?
Előre is köszönöm a választ!
Kiss Szilárd
2016.10.30 10:13
Kérdésem lenne, hogy opel zafira b-hez jó ez a szett? Van köd lámpa az autóban.
Fazekas János
2016.10.04 14:28
Kedves Sanyi!
Beszereltem a LED DRL 102 szettet, tökéletesen működik, de van egy probléma a helyzetjelző helyére berakott W5W Control Unit eszköz után a kijelzőn égőhibajelzés jelenik meg hiába törlöm a hibakódot a bekapcsolás után újból megjelenik. Mit lehetne tenni?
Üdv. Fazekas János
Sanyi - Lumenet
2016.09.22 11:04
Kedves Csaba!

A 02 RL 00 jelzéseket tartalmazza a búra.
Sanyi - Lumenet
2016.09.21 13:38
Kedves Fazekas János!

Az Octavia II-be a rendszámtábla alatti légbeömlő nyílás felső sarkaiba javaslom a DRL beépítését. Képek alapján beépíthető, de a szabályosság érdekében fontos megmérni, hogy a két világítótest között maradjon 600 mm. Amennyiben tudsz, gyere el hozzánk, és szívesen megvizsgáljuk a lehetőségeket.
Fazekas János
2016.09.21 10:28
Tisztelt forgalmazó!
Skoda Octávia II autóba szeretném beépíteni,és emiatt szeretnék tanácsot kérni.
Beépíthető e, illetve hova a legcélszerűbb beépíteni, hogy szabályos és praktikus legyen.
Válaszukat előre is köszönöm!
Fazekas János
CsabaG
2016.09.21 09:15
Az lenne még a kérdésem, hogy mivel dimmelős (és bár az előző hozzászólásomban írtam néhány észrevételt ezzel kapcsolatban), de ha valaki használja mint helyzetjelző, akkor a 02A jelzésnek is benne kéne lennie a burában, azonban erre utaló információt nem látok.

Üdv
Csaba
Gyurik csaba
2016.09.18 00:15
Üdv

Az a gond, hogy Magyarországon az utólagos DRL dimmelése nem elfogadott, mivel a jogszabály pontosan szabályozza, hogy az utólagosan beépített nappali menetfénynek miként kel működni. Ebben pontosan leírják, hogy a menetfénynek le kell kapcsolni, amikor a fényszórók felkapcsolódnak. Tehát nincs szó arról, hogy 50%-ra dimmelve mehetnek, azonban explicit benne van, hogy le kell kapcsolni. Érdeklődnék, hogy vásárolható-e olyan elektronikával ez a model, amely lekapcsol, vagy relézni kellene az egészet.

Az, hogy a lámpák átalakítása és ilyen helyzetjelző helyettesítők betéte már átalakításnak minősül, az csak hab a tortán, csak úgy mint ezek nem kapcsolódnak fel dimmelve, ha a helyzetjelzőt az ember felkapcsolja, de nincs gyújtson az autó. Szóval több jogszabálynak is ellentmond az 50%dim, ugyanakkor ilyet terveznék az autóra, csak jó lenne ha a gyári elektronika tudná azt, amit a jogszabály előír.

Üdv
Csaba
Tibor - Lumenet
2016.09.14 13:04
Kedves Gyuri!

A termék kisebb oldali szélessége 22mm.
A PX-5 és a PX-4 közötti különbség hogy az egyik 5 ledes a másik 4 ledes.
Illetve a PX-5 van egy nem feszültségfigyelős változata a PX-5 CL15 ami nem DIM funkciós.

Mindkettő széles körben szinte minden autóba beépíthető.
Osram gyári garanciával rendelkeznek és ECE jelöléssel.
András
2016.09.10 21:10
Értem, kösznöm.

Jövő héten fogom bekötni az itt vásárolt darabot, ezért kérdezem. Esetleg, ha már jogi szemszögből körül lett járva, a "szükséges" jszabályokat le tudjátok írni (mármint taxatíve), hogy kinyomtatva magammal tudjam tartani? Hogy igazoljam a Dim funkció legalitását.

Köszönöm!
István - Lumenet
2016.09.09 18:41
Kedves András,

A DIM funkció igen. Ki is részletezi a jogszabály, hogy miképp felel meg és azt is leírja, hogy négy helyzetjelző nem lehet, a meglévőt meg kell szüntetni. Viszont a több évtizedes jogszabály tákolásban van egy olyan rész, hogy nem veheted ki a helyzetjelzőt, azaz sikeresen magának ellentmond a rendelet. Mondjuk ezt kevesen tudják.
Sok ezret adtunk már el probléma nélkül. Az Osram-al abban egyeztünk meg, hogy a jogszabály alkotót keressük meg hamarosan, kérve az ellentmondás megszüntetését.

Szóval, nyugodtan használd, nem lesz gondod.
András
2016.09.09 18:25
T. Lumenet!

Végülis a Dim funkció itthon legális?

Köszönöm!
Krékity Zoltán
2016.09.09 15:02
Köszönöm a választ sajnos nekem is ez volt a gondolatom. Sajnos messze lakom ahhoz hogy fel ugorjanak egy próbára.
Tibor - Lumenet
2016.09.09 08:45
Kedves Krékity Zoltán!

A Zafira B első ívei meglehetősen kifelé vetik a vetítési képet,bele kellene próbálni akár itt a helyszínen is,kollégáim hozzá tudják illeszteni a lökhárító ívéhez ezzel képet kapva a beépítés lehetőségeiről.
Gyuri
2016.09.08 21:22
Tisztelt C.!

Érdeklödni szeretnék a menetfény méretét illetően. Mivel nem szimmetrikus és csak a szélesebbik oldal van megadva az oldalon, engem a keskenyebb oldali szélesség érdekelne. Előre is köszönöm!
Illetve mi a különbség a két 301-es és a 401-es között?
Mielőbbi válsszukat előre is köszönöm!
Krékity Zoltán
2016.09.08 14:52
Sziasztok!
Opel Zafira B be szeretnék ilyesmit ez beleférne?
Tibor - Lumenet
2016.09.08 14:43
Kedves Németh László, és Galovszky Attila!

A Megan-ba egész biztos beépíthető a a kollégámnak is ilyen van beépítve!

@Corolla
Itt megnéztem és véleményen szerint a hely adott és a villamos bekötés is lehetséges,nem látom akadályát.

Galovszky Attila
2016.09.08 13:36
Tisztelt forgalmazó!
Érdeklődni szeretnék ,hogy 1997 Toyota Corollába be lehet szerelni a led drl 102 nappali menetényt. Válaszát köszönőm.
Németh László
2016.09.07 20:27
Érdeklődnék, hogy a szett beépíthető egy 2001-es Renault Megane (I-es) kombiba?
Méricskéltem, elvileg befér, de mintha túllógna az első műanyag elemeken.
Köszönöm.
István - Lumenet
2016.09.05 12:08
Kedves S1L3N7 HUN73R,

Ne mondj olyat, ami nem igaz. Azt, hogy legális-e, az ügyvédeink sem tudták eldönteni, ugyanis egyfelől a jogszabály engedi és ki is részletezi, hogy szabványos legyen és meg kell szüntetni a helyzetjelzőt..
Ugyanazon jogszabályban viszont van egy rész, amely arra enged következtetni, hogy a helyzetjelző kivétele átalakítás. Szóval, van egy ellentmondás.
Hamarosan megpróbálunk egyeztetni a jogszabály alkotóval.
S1L3N7 HUN73R
2016.09.05 12:01
Fontos lehet tudni!:

Magyarországon a DIM funkció nem legális. A Duettesek nem is így kötik be.

6/1990 köhém rendelet 42. § (5)
Tibor - Lumenet
2016.09.01 14:35
Kedves Zalai Zsolt!

Szerintem megfelelő a termék megbírkozik a Start-Stop rendszerrel is és Dim funkcióval is rendelkezik.
Természetesen mint minden Osram menetfény ez is Garanciális!
Zalai Zsolt
2016.08.29 15:18
Tisztelt Lumenet!

Toyota Prius 3 (2010)-re felszerelhető vagy másik modellt javasolnának? Szegeden tudnak ajánlani szervízt/szakembert a beszereléshez?

Köszönettel,
Zalai Zsolt
Tibor - Lumenet
2016.08.25 15:33
Kedves Kovács Zsolt!

Köszönjük,Szép napot neked is!

Tibi
Kovács Zsolt
2016.08.24 19:31
Tisztelt forgalmazó! Júliusban vásároltam ezt a modelt (drl102) és a napokban szerelte be egy hozzáértő szakember. A termék hibátlanul működik, óriási fénye van és nagyon jól áll az autómnak! (Ford C-max 2008) Mellékelnék képet, csak nem tudok. Köszönet érte, remélem sokáig így marad! Szép napot! Zsolt
Csaba
2016.08.23 12:54
Kedves Lumenet!

Ezt írtátok: "Európa bármely sarkában elfogadott (a termék erre van engedélyeztetve), hogy a DRL102 maga a helyzetjelző. Mint már megszokhattuk, néha Magyarországon sajátságosan értelmezik a jogszabályokat. Bár a vizsgabiztosnak nincs igaza, mégis érdemesebb a vizsga napjára berakni egy helyzetjelzőt, mint viaskodni félhomályban."

Sajnos nem a magyar jogszabályértelmezéssel van gond, hanem a termékkel. Ez ugyanis nem tudja helyettesíteni a helyzetjelzőt, hiszen gyújtás nélkül NEM világít! Sem 100, sem pedig 50%-os fénnyel. Ezt a gyártó felé is jeleztem, de tőlük egy kellemes "nem megoldható" választ kaptam. Szóval így, ebben a formában nem alkalmas helyzetjelzőnek! Egyébként nem olyan rossz a lámpa, mint nappali menetfény.
Katona Zoltán
2016.08.17 19:03
Tisztelt Lumenet. Nem a nappali menetfénnyel volt a baj, az akkumulátor volt a ludas csak én ezt nem tudtam megmondani hanem egy szakértő volt. Eddig jó a vizet is bírja remélem jó is marad. Köszönöm.
István - Lumenet
2016.08.08 18:17
Kedves Zoltán,

A fix pozitív csak arra kell a vezérlőnek, hogy ha jelet kap a gyújtás pozitívról, akkor a fix tápról adjon feszültséget a menetfénynek. A menetfény bekapcsolt állapotban sem merítené le belátható időn belül az akkumulátort, vélhetően más lesz a hibaforrás.
Katona Zoltán
2016.08.07 21:29
Tisztelt Lumenet. Az lenne a kérdésem hogy beszerelés után rendesen dolgozik és ha a gyújtást le veszem nem világít maga a vezérlő doboz használ áramot? Ugyanis amióta be let szerelve ( más változtatás nem volt) meg halt az akkumulátor.
Tibor - Lumenet
2016.08.05 17:00
Kedves Zsolt!

Kérlek győződj meg hogy a termék a dobozban leírt kapcsolás szerint lett bekötve.
Amennyiben helyes a bekötés és nem működik kérlek keresd telefonos ügyfélszolgálatunk és kollégáink segítenek.
Zsolt
2016.08.05 08:18
Tisztelt Lumenet Ügyintéző!

Beszerelés után derült ki,hogy ha bekapcsolom a helyzetjelzőt nem veszi le 50%-al a fényerőt.
A csomagban levő helyzetjelző helyettesítőt nem raktam be (mondjuk nem is tudnám mert nem megy bele)de szerintem ez nem zavarhatja meg.
Lehet a vezérlővel baj?

Üdv:Zsolt
Tibor - Lumenet
2016.08.04 10:28
Kedves B.Tibor!

Az itt lévő termék nem feszültségfigyelős tehát beépíthető,nem fog gondot okozni még okos generátornál sem,és rendelkezik DIM funkcióval is.A másik tuti választás a PX-4 itt egy jól bevált alap modellről van szó nincs semmi extra megbízható működés.A PX-5-nek az 5 ledes változatnak is van nem feszültségfigyelős változata ez a PX-5 CL15.Ezek közül válaszhatsz ami nagy valószínűséggel nem okoz problémát.
B.Tibor
2016.08.03 12:51
Tisztelt lumenet.hu ügyintéző.
Egy olyan kérdéssel fordulok önökhöz miszerint Volvo s80 2005 gyári ködlámpával szerelt autómhoz melyik típusú nappali menetfényt ajánlanak? Nem tudom, hogy intelligens e az akkumulátor.
Válaszukat előre is köszönöm!
István - Lumenet
2016.07.30 21:03
Kedves Zoltán,

Sem a működési elv, sem a teljesítmény nem okozhat ilyen problémát. Vélhetően szerelés közben meglazult valamelyik csatlakozó az akksin, vagy a biztosítéktáblában. Ezeket ellenőrizd első körben.
Katona Zoltán
2016.07.30 20:44
Tisztelt lumenet.
Beszereltem működik tökéletes, de van egy kis probléma. Amióta be let szerelve folyamatosak az elektronikus problémák gondol egyet a rádió nem működik, a klíma szintén a műszerfal szintén mi lehet a probléma?
István - Lumenet
2016.07.29 17:00
Kedves Tamás,

Kérünk, jelezd az otthongarancia oldalon:

DRL102 otthongarancia
Keresztesi Ádám
2016.07.28 07:51
Üdv! Bepárásodott az egyik menetfény. Mi lehet a probléma
Zlatzky Sándor
2016.07.20 13:17
Időközben a problémár egy relével megoldottuk.
Zlatzky Sándor
2016.07.20 12:31
Akkor viszont az Osram elég nagy bakit követett el.
Ha kicserélem a helyzetjelzőt a dobozban levőre, akkor álló motornál (gyújtás nélkül) csak a hátsó helyzetjelző fog világítani, az első nem. A helyzetjelző normál esetben kulcs nélkül is világít.
Ha nem cserélem ki az égőt, akkor elöl a 2 helyett 4 helyzetjelző lesz.
Egyik megoldás sem szabályos...
Egy régebbi hozzászólásba (persze csak most) olvastam, hogy probléma volt vele a műszakin. Valószínűleg ez.

Tibor - Lumenet
2016.07.20 11:10
Kedves Zlatzky Sándor!

Ha jól értelmezem akkor nem fog változni a helyzet hiszen a zöld vezeték bekötési pontja ugyan az marad.Azonban ha nincs gyújtás az autón véleményem szerint nem számít menetnek tehát joggal nem világít a lámpatest hiszen a narancs vezetékre nem érkezik feszültség(+).Ilyenkor a helyzetjelző üzemel,ha nincs kicserélve a mellékelt CAN-BUS egységre.
Zlatzky Sándor
2016.07.20 10:11
Tisztelt Lumenet!

A napokban vásároltam egyet a fenti lámpából. Csináltunk egy próba bekötést és a következő problámával szembesültünk:
A rajz szerinti bekötés esetén,
- gyújtásra 100% fénnyel világít - ez OK
- gyújtás + helyzetjelző felkapcsolására csökkentett fénnyel világít - ez OK
- gyújtásnélkül a helyzetjelző felkapcsolására viszont nem történik semmi.
Ha ténylegesen beépítem és kicserélem a helyzetjelzőket a mellékeltre, az orvosolni fogja ezt a problémát?

Üdv: Sanyi
Tibor - Lumenet
2016.07.20 08:36
Kedves Pásztor Márk!

Köszönjük a hozzászólást,örömünkre szolgál hogy elégedett vagy,reméljük sokáig szolgálja a biztonságos közlekedést.
Pásztor Márk
2016.07.19 16:16
Tisztelt Lumenet!

A termék sikeresen és sérülésmentesen megérkezett.
Nagyon megvagyok vele elégedve és büszkeséggel tölt el, hogy 5 év garanciát kapok mivel ezt nem sok gyártó engedheti meg magának!
Termék felhelyezéséről a New Duett Kft. fog gondoskodni!
Örülök, hogy Önöknél vásárolhattam és köszönöm a kupont is!
További szép napot!
Tibor - Lumenet
2016.07.19 12:55
Kedves Pál Balázs Gyula!

Megnéztem képeken a GTS lököst és nem látom akadályát a beépíthetőségnek,amennyiben eljössz hozzánk szívesen odapróbálok neked egy kibontott darabot a fizikai méretek ellenőrzésére.
Hirtelen ezt találtam:
https://www.youtube.com/watch?v=xIDXBiBXVrU

Igaz ez Philips de a 102 Osram is ugyanígy megy fel.

Üdv.
Katona Zoltán
2016.07.19 06:11
Tisztelt Forgalmazó.
97' Renault lagunára tettem föl, kicsit nehézkes volt eltalálni a helyet és még mindig nem végleges úgy érzem. Mivel a 60 centi távolságot 3 cm híján tudtam megoldani. Viszont a termék kiváló nagyon jó a fénye remélem nem is lesz vele gondom. Egyetlen gond van más országokban hogy tolerálják mivel Szerbiában már leszedettek mással.
Pál Balázs Gyula
2016.07.18 23:07
Tisztelt Forgalmazó! 2004. májusi C Vectrához szeretném megvenni a menetfényt. Az lenne a kérdésem, hogy ehhez a típushoz is passzol? GTS lökhárítóm van az autón. Válaszukat előre is köszönöm. Üdvözlettel, Pál Balázs Gyula
György Tamás
2016.07.18 21:39
Köszönöm szépen a választ.
Elég nevetséges egy szabályozás ez sajnos, hiszen semmi nem történne, ha kiiktatnám a gyárit és felszerelnék egy LED-est (vagy be, a ködlámpa helyére), pont olyan lenne, mint a régebbi autóknál, sőt ugyanezt a típust is árulják sok nem EU országban nappali menetfény nélkül, csak egyszálas, W5W helyzetjelző izzóval :(
Sajnos az én esetemben a W5/21W izzó látja el a nappali menetfény és a helyzetjelző szerepét is, így akkor a jelenlegi szabályozás szerint nem lesz utólagos, LED menetfényem.
István - Lumenet
2016.07.18 18:04
Kedves Tamás,

Bocsánat, félreértettem és félreérthető voltam.

Ha gyárilag van automatikus nappali menetfényed, azt nem válthatod ki, mert az úgy van engedélyeztetve. Külön műszakival talán, de a magyar bürokrácia útvesztőiben fel fogod adni. Ez 21 Wattos szokott lenni.

A kiváltás a helyzetjelzőre vonatkozik, hiszen ennek a funkcióját is ellátja pluszban (kiiktatható). Erre akartam írni, hogy az öt wattos szál.
Viszont akkor a Te esetedben - ha jól értem - van izzós, automatikus nappali menetfény, ugye?
Ha igen, akkor lebeszélünk bármilyen utólagos DRL vásárlásáról.
György Tamás
2016.07.18 00:09
Köszönöm szépen a gyors választ. Egy korábbi kérdésre azt válaszoltátok, hogy ha gyárilag van izzós nappali menetfény (mint az én esetemben), akkor azt nem lehet kiiktatni és helyette ezt használni. A 21W lekötésével pedig éppen ez történne, ha jól értem. Ezzel a problémakörrel mi a helyzet?
István - Lumenet
2016.07.17 18:21
Kedves Tamás,

Ez esetben (ha a DRL DIM funkcióját akarod használni) ki kell kötni a w21/5w izzó 21w szálát.
György Tamás
2016.07.17 17:44
Tisztelettel érdeklődnék, hogy olyan autónál, amelyiknél a helyzetjelző és a nappali menetfény egy izzóval van megoldva (W21/5W), a bekötés után mi lesz a helyzet? Mi, mikor és hogyan fog világítani? :)
A választ köszönöm előre is.
István - Lumenet
2016.07.17 15:00
Kedves Imre,

Ez már melósabb, de egyik vásárlónk (köszi Csaba a GIF-et) már megcsinálta az egyenes típussal (401) is:

Suzuki Ignis DRL GIF
wild imre
2016.07.15 23:19
Kedves István -lumet! Köszönöm a válaszodat. Mi a vèlemènyed ha a ködlámpa felett kivágnám, be lehetne èpiteni,rögziteni egy kicsit ives a felület? Köszönöm
István - Lumenet
2016.07.15 18:09
Kedves Imre,

Az Ignis nehéz kérdés, mert a hűtőrács szélessége miatt nem tud meglenni a szabványos 60 cm távolság a belső élek között egyetlen univerzális menetfénnyel sem. Ha szabályosan szeretnéd felszerelni, akkor az Ignis-be egy az egyben beépíthető ködlámpa-menetfény kombókat tudjuk javasolni:

Suzuki Ignis nappali menetfények
wild imre
2016.07.15 15:12
Tisztelt forgalmazó! DRL102 hova szerelhetö fel suzuki ignisnèl, hogy szabályos 60cm távolság meglegyen? Köszönöm.
István - Lumenet
2016.07.13 22:31
Kedves Pál,

Mivel az autód gyárilag nappali menetfénnyel van szerelve - még ha izzós is - nem szerelhetsz fel másik menetfényt és ezt nem szüntetheted meg. a H15 Cool Blue Intense izzót ajánljuk Neked
Kiss Pál
2016.07.13 22:02
H15 (nappali menetfény/helyzetjelző/távolsági) izzóval szerelt autónál (Golf 7 ) ezt hogyan lehetne beszerelni?
István - Lumenet
2016.06.13 09:46
Kedves Albert Gábor,

Európa bármely sarkában elfogadott (a termék erre van engedélyeztetve), hogy a DRL102 maga a helyzetjelző. Mint már megszokhattuk, néha Magyarországon sajátságosan értelmezik a jogszabályokat. Bár a vizsgabiztosnak nincs igaza, mégis érdemesebb a vizsga napjára berakni egy helyzetjelzőt, mint viaskodni félhomályban.
István - Lumenet
2016.06.13 09:38
Kedves Sándor,

Kérünk, jelezd nekünk garanciabejelentő oldalunkon és párhuzamosan küldj nekünk a rosszul működő lámpáról egy fotót a lumen kukac lumenet .hu címre:

https://lumenet.hu/otthongarancia-bejelentes

Kovàcs Sàndor
2016.06.11 09:48
Tisztelt Forgalmazó! 2015. 09. Hònapban vàsàroltam egy ilyen menetfènyt,amit a tegnapi nap folyamàn szereltettem be. A problèmàm a következő: a bal oldali menetfèny jobb oldali sarkàban nagyon halvànyan vilàgìt a led. Az utàn szeretnèk èrdeklődni,hogy működik a garancia èrvènyesítése Önöknèl? Üdvözlettel: Kovàcs Sándor
Albert Gábor
2016.05.17 18:06
Tisztelt Lumenet!

Ma voltam műszakin ahol jelezték, hogy probléma, hogy nincs bent a helyzetjelző.
Most akkor ki kell szerelni vagy nem?
A vizsgabiztos azt mondta, hogy ellenőriznie kell a helyzetjelzőket attól nem mentesülök, mert helyzetjelzőm van.

Köszönöm válaszukat
MR.BB
2016.05.07 16:34
Kiváló minőség, G Astrába beszerelhető .
Erős fénye van, vakító napsütésben is kitűnik.
Pintér János
2016.05.05 23:06
Tisztelt Lumenet!
Érdeklődnék, hogy a canbus controlert kötelező e kicserélni a helyzetjelző izzóra, és ha igen az világít e? Én ugyanis egy 807 es peugeotba szerelném be, és ott külön a lőkháritóban van a helyzetjelző amit emiatt szeretném ha műkődne. Másik kérdés hogy ez a termék a bsi t nem zavarja e?
Tibor - Lumenet
2016.05.03 15:13
Kedves Bokor Elek!

Természetesen van orvosság :-) kérlek a lumenet.hu oldalunkon a garancia fülre kattintva küldj egy garancia bejelentést és kollégáink a lehető legrövidebb időn belül felveszik veled a kapcsolatot.
Bokor Elek
2016.05.03 12:14
Tisztelt Lumenet!

Tavaly vásároltam önöknél ilyen DRL 102-es nappali menetfényt, de olyan gondom lenne, hogy az egyik oldalon, belülről bepárásodott! Van rá mód ennek az orvoslására? Mert imádom az első perctől, mindenki megcsodálja!
Tibor - Lumenet
2016.05.03 09:37
Kedves Dani!

A terméknek van meghatározott vetítési képe,ennek eredménye hogy a felszerelés a leírásban jelzett módon kell elvégezni,ellenkező esetben a lámpa nem az elvártnak megfelelő módon tereli a fényt.
Dani
2016.04.30 10:39
Tisztelt Lumenet Kft!
Az Osram LEDriving LG LED DRL102-nek definiált a felszerelési iránya? Az autómra a képen lévőhöz képest csak fejjel lefelé tudnám felszerelni.
Tibor - Lumenet
2016.04.29 21:07
Kedves Vörös Ferenc!

A lehetőséget az elsö lökhárító elem középső részében látom,oda talàn beépíthető lenne a menetfény amennyiben legalább 60 cm van egymástól a két világító test.A New Duett Kft ajánlanám nyugodt szívvel,ők sok tapasztalattal rendelkeznek DRL témában.
Vörös Ferenc
2016.04.29 18:05
Tisztelt forgalmazó!
4-es Ford Mondeoba vajon beszerelhető a DRL 102-es? Nagyon tetszik, de a lökhárítómon nincs kialakított hely a menetfénynek. Esetleg van a beszerelésre szakemberük? Nem is az elektronikai részre gondolok elsősorban, ha a design-ra illetve a lökhárító esetleges kivágására.
Köszönettel, Vörös Ferenc.
Marczinka Csaba
2016.04.26 15:16
T. Lumenet!
Vadonatúj, most vásárolt Fiat Scudo tgk-ra szeretnék menetfényt vásárolni. Kérdésem, hogy DRL 102 modellt ajánljátok, vagy a kör alakú ködlámpával kombinált típusok közül érdemes inkább választanom?
A gyárilag kialakított ködlámpa fészek kör alakú, de az átmérőjét sajnos nem tudom.
Köszönöm a választ előre is!
Horváth Norbert
2016.04.24 13:39
Tisztelt Lumenet!

Szeretnék érdeklődni, hogy a toyota avensis T25 2004 sedan autómhoz a DRL 102-es nappali menetfény megfelelő-e? Ha nem, akkor melyik lenne az a termék amelyik beépíthető és mennyibe kerülne?
Válaszukat előre is köszönöm!
Tisztelettel: Horváth Norbert
Márczis Péter
2016.04.23 05:23
A Lumenetről:
Bő fél éve vettem itt.
A beszerelés előtt telefonon az adott autótípusra vonatkozóan türelmesen adtak tanácsot, így pl. a kérésemnek megfelelően a jelenleg még vitatott 50%-os Dimm. funkció is ki lett irtva a menetfényből.
A beszereléskor a villamosságis műhely szerint nem működött. A Lumenet kérdés nélkül felajánlotta, hogy már küldi is futárral a bontatlan új 102-est és a futárral kéri vissza a régit.
Tehát 5 csillag!

A DRL102-esről:
Vonzza a tekintet! Messziről látszik, hogy nagyon más. Nincsenek sem gagyi, sem szépnek mondott kis fényes bogyócskák, csak egy masszív fénycsík, mint valami luxus autón. Szinte vakítóan fehér fénye szürkületben már zavaró lehet, de ekkor egyébként is már tompítottal illik közlekedni. Valószínű, hogy más Osram termék is korrekt minőséget nyújt, de aki valami különleges végeredményre vágyik, annak a 102-es kitűnő választás. Az egyértelmű volt, hogy mivel szeretek élni, ezért az élethez kevésbé ragaszkodóktól eltérően a bizonytalan élettartamú, halovány Ebay-ről és más helyekről rendelt alternatívákkal nem számolok. Sajnos sok ilyen pislákoló, alig látható és emiatt rám nézve is balesetveszélyes játékszerek viszont szembe jönnek velem! Az jó, hogy ők látnak engem... én viszont előzésnél nem látom őket. A műszaki vizsgán pedig sok más balesetveszélyes szabálytalansággal együtt ezek helyes bekötését és fényerejét sem vizsgálják :(
Na mindegy... A 102-es fénye különleges és AJÁNLOTT!!
Tibor - Lumenet
2016.04.19 08:52
Kedves Rádli József!

Ha jól nézem az autót akkor kerek ködlámpa van beépítve vagy ha nincs akkor azt lehet gyárilag.
Szerintem a Ledriving FOG101 illetve a Ledriving FOG PL 103 típus lehet a megfelelő az autódba.

Ezek kör keresztmetszetűek,szerintem nagy valószínűséggel beépíthetőek.
Mindegyik megtekinthető a a Fogarasi út 2-6 szám alatt található bemutatótermünkbe.
(H-P: 9-17-ig)

https://lumenet.hu/osram-ledriving-fog-nappali-menetfeny-led- kodlampa
vagy
https://lumenet.hu/osram-ledriving-fog103-sr-silver-edition-n appali-menetfeny-es-led-kodlampa
Rádli József
2016.04.17 21:32
Tisztelt forgalmazó!
Az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy seat altea xl 2009-es autóhoz a led driving lg drl 102 vagy a led driving fog valamelyike felszerelhető e. Köszönöm megtisztelő válaszukat.
Moró Ferenc
2016.03.29 13:31
Elsőre úgy tűnt, hogy nem lehet felszerelni rendesen az autóra, mert nagyon ívelt az autó orra (Toyota Celica T23). Jeleztem is a Lumenet-nek, ahol nagyon készségesen felajánlották a csere, vagy a visszavásárlás lehetőségét (köszönet érte).
Aztán némi próbálgatás és sakkozás után mégis sikerült normális helyre feltenni: a ködlámpa fészekben a ködlámpa fölé. Épphogy csak elfért, lökhárító vonallal sikerült éppen síkba hozni. A ködlámpából felül 1 cm-t kitakar ugyan, de mivel annak úgyis az a dolga, hogy vízszintesen kell világítson, csak a felfelé szóródó fényből takar ki egy keveset - ami nem is baj, legalább kevésbé vakít.
Egy laposabb kivitelű menetfény valószínüleg szerencsésebb választás lett volna...

A fénye egyébként tényleg nagyon jó egyenletes és erős, a lámpatest és az elektronikai doboz is minőségi, robosztus kialakítású, könnyen szerelhető. A szett mindent tartalmaz, ami a bekötéshez kell - sőt, a leírásból nem derül ki ugyan, de van a szettben egy biztosíték helyére behelyezhető adapter kábel is, mellyel vezeték megcsapolás nélkül is be lehetett kötni pl. a dim funkciót (vagy a gyújtást). Nálam pl. volt nappali menetfény dimmeléséhez egy külön biztosíték előkészítve, oda be is kötöttem.
Mondjuk jól jött volna, ha két ilyen biztosíték-adapter kábel lett volna, mert ugye egy kell a gyújtás pontra 100% fényerőhöz, egy pedig a lámpa felkapcsolásra, az 50%-ra dimmelt üzemmódhoz.

Szóval szuper cucc, nem bántam meg!
Tibor - Lumenet
2016.03.23 13:42
Kedves Kovács Zsolt!

Mind a két termék magas minőségű,de talán a 102 amit javasolhatok,homogén fénye és magas
védettsége IP69 miatt is,és nem utolsó sorban az 5év Osram Garancia ami a termék felé billentené a mérleg nyelvét.

A 102-es termék emellett dimmelhető,nappali menetfény és helyzetjelző funkcióval is rendelkezik.A 6000K színhőmérsékletével,minden körülmény közt megfelelő láthatóságot biztosít.
Turi Tibor
2016.03.23 10:44
Több mint egy éve vásároltam a terméket, de a mai napig nem bántam meg a döntésemet, hogy a drágábbat vásároltam meg akkor.
Kovács Zsolt
2016.03.17 10:44
Tisztelt forgalmazó!
Nappali menetfény vásárlást tervezek. Egy 2008-as Ford C-maxhoz melyik modellt javasoljátok? Ezt, vagy a PX-5-st? Mennyivel tud ez többet, illetve a másik kevesebbet?
Köszönöm: Zsolt

Ez is érdekelhet

Hasonló ajánlataink

Kérd a legjobb ajánlatokat e-mailben
és megajándékozunk egy kuponcsomaggal!

Megnézem a terméket