Belépés
Kiemelt ajánlat LumenExpressz Árajánlat Help B2B Kupon
Belépés
Szűrés
Összehasonlítás
Kedvencek
Termék kategóriák
Ekkorra Nálad: 2025.01.13
Osram Canbus Control Unit 21W ellenállás LEDCBCTRL102 2db/csomag
1 / 2 fotó

Osram Canbus Control Unit 21W ellenállás LEDCBCTRL102 2db/csomag

4.9
4 130 Ft
Egységár: 2 065 Ft/darab
Ekkorra Nálad: 2025.01.13
Ha most rendeled a várható szállítás időpontja: 2025.01.13.
Kérsz kedvezményt?

Ismerd meg a teljes termékcsaládot!

Kattints a hasonló termékekhez!

Az Osram Canbus Control Unit 21W ellenállás biztosítja, hogy LED fényszóróid hibamentesen működjenek, elkerülve a villogást és a hibajelzéseket.

Az Osram Canbus Control Unit 21W ellenállás egy kiváló megoldás azok számára, akik LED fényszórókat használnak járművükben, és szeretnék elkerülni a gyakori villogást vagy a műszerfalon megjelenő hibajelzéseket. Ez a termék kifejezetten a LED fényforrásokhoz lett tervezve, hogy biztosítsa a stabil és megbízható működést. Az előtét ellenállás funkciója lehetővé teszi, hogy a LED-ek megfelelően illeszkedjenek a jármű elektromos rendszeréhez, így elkerülve a nem kívánt elektromos problémákat. Az Osram Canbus Control Unit könnyen felszerelhető, és kompatibilis a legtöbb járműtípussal, így széles körben alkalmazható. A termék 21 wattos teljesítménye biztosítja, hogy a LED fényforrások optimálisan működjenek, miközben megőrzi az autó eredeti elektromos rendszerének integritását. Az Osram márka megbízhatósága és minősége garantálja, hogy hosszú távon is elégedett leszel a választásoddal. Az Osram Canbus Control Unit nemcsak a LED-ek teljesítményét javítja, hanem hozzájárul a jármű biztonságosabb és hatékonyabb működéséhez is.

Termék adatok

Lumenet azonosító
98232382
Közúti forgalomban használható
igen, ECE engedélyes
Egyéb funkció
előtét ellenállás
Névleges feszültség
12 V
EAN
4052899301993
Adatlap
Gyártó által vállalt garancia magánszemélynek
3 év
Gyártó által vállalt garancia cégnek
3 év
Tömeg
110 g/csomag
Cikkszám
4052899301993

Vélemények (87)

4.9
87 értékelés alapján
Antal Zoltán
2024.02.17 21:09
Üdv, audi a4 gyári 13 pines csatlakozojába tennék egy full ledes utánfutót. 2db led helyzet 1db led rendszám 2db led lámpa. Minden integrált! Az auto can busos hibajelzesem van az indexekre és a helyzethelzőkre, ezek nem is működnek csak fel-fel villannak. Féklámpa(led) működik. Az auto gyári kötegjét nem bántanám es a vonóhorog vezérlőt sem cserélném utólagosra. A futóba tennem a műterheléseket és az lenne a kérdésem, hogy a vízálossága milyen ? Illetve eléglehet 1-1db 5w oldalanként helyzetjelzőkbe? plusz 1-1 21w az irányjelzőkre ? Köszönöm!
Joci
2023.08.08 12:45
Üdv!

Kérdésem az alábbi lenne:
A P21/5W izzó esetében az 5W teljesítmény az amerikai modelleknél lényeges? Gondolom ott a menetfény miatti rákapcsolt teljesítményt jelzik ezzel.
Egy Aprilia Shiver 750 típusú motorkerékpárhoz lenne szükségem előtét ellenállasra. Minden egyes irányjelzőhöz szükséges 1-1db 21W-os ellenállás beépítése, ha az eredeti irányjelző helyére egyenként 1,5W-os ledes irányjelző kerül? A kapcsolási rajz alapján párhuzamosan, egyenként kap feszültséget az összes irányjelző.
Lumenet válasza:
Kedves Joci!

A P21/5W izzóban két izzószál található. Ezekkel két különböző funkciót lehet kiszolgálni. Ilyet használnak például kombinált hátsó helyzetjelző és féklámpa esetén, ahol az 5W-os izzószál adja a helyzetjelző, a 21W-os a féklámpa fényét. Praktikus, mert egy lámpatestbe belefér, azonban az egyik meghibásodása esetén mindkét izzószál kukába kerül. Sajnos nincs adatbázisunk motorkerékpárhoz, így nem tudjuk, melyik fényforrás a megfelelő az irányjelzőbe, de amennyiben kétszálas izzó van eredetileg benne, úgy is elég csak a 21W-os áramköröket kiegészíteni fényforrásonként egy ellenállással. Így megakadályozható a irányjelző hibát jelző gyors villogása.
Dr. Lukács Péter
2023.07.18 15:41
Jó napot kívánok! Korábban vásároltam Önöktől indexbe Osram Led izzót ill a fényszóróba is H11-es Osram Ledeket. Ezek egy Aprilia robogóba lettek beszerelve, az indexek gyorsan villogtak, ezért mindkét oldalra beszereltem 1-1 ellenállást, ez megoldotta a problémát, nem kellett mind a 4 indexhez. A fényszórókban lévő H11-esek tökéletesen működnek, de kisebb teljesítményűek, mint a gyári halogén izzók, Kérdésem az lenne, hogy nem fogja-e tönkrevágni a fesszabályzót, mivel lekerül róla a terhelés? (a hátsó lámpa is ledes) Vagy inkább építsek be ide is ilyen ellenállást? Köszönettel : Péter
Lumenet válasza:
Kedves Dr. Lukács Péter!

Nem szükséges kiegészítő ellenállás a fényszóróhoz, a feszültségszabályzónak nem lesz baja attól, ha kevesebb a fogyasztó. Ha kiégne az izzó, vagy kapcsolható lenne a világítás, akkor a teljes terhelés megszűnne, a feszültség szabályozónak ettől nem kell tönkremennie...
Attila
2023.04.02 14:11
Üdv Kimenet osram h7-hez kellene canbus ellenállás melyiket ajánlanák,Audi a4-hez kellene.
Lumenet válasza:
Kedves Attila!

H7-es LED fényforráshoz ezen az oldalon találsz kiegészítő ellenállást.
Dr. Tóth Balázs
2023.01.04 20:08
Szeretnék érdeklődni, hogy 2003-as BMW X5-be szerelt H11 LED (ködlámpa) és HB3 LED (távolsági) fényforrásokhoz megfelel-e a termék. Köszönöm előre is. A probléma az, hogy indításnál villognak.
Lumenet válasza:
Kedves Dr. Tóth Balázs!

Ez a termék semmiképpen nem jó a jelölt fényforrásokhoz, de a jelenséget valószínű nem is fogja megoldani plusz terhelés beépítése.
S.Péter
2022.12.20 20:14
Tiszteletem!

Érdeklődni szeretnék, hogy egy 2015-ös Opel Meriva B valamint egy 2019-es Ford C-max esetén szükséges egy ilyen Osram ellenállás, ha ledes izzót szeretnék betenni pl a tolatólámpához, hogy jobban lássak hátrafelé sötétben? C-max esetében gyárilag LED a nappali menetfény illetve a belső világítás és a rendszámtábla világítás, ha ez számít a válasz pontos megadásához. Meriva esetében semmi nem ledes gyárilag.

Köszönöm

Péter
Lumenet válasza:
Kedves S.Péter!

Mindig az adott áramkör teljesítményét kell korrigálni, így annak nincs jelentősége, hogy a többi lámpa milyen az autóban. A jelzett modelleknél szükség lesz a LED-fényforrások mellé a kiegészítő ellenállásra.
arukereso-badge
Árukereső Vásárló
2022.12.07 17:49
Xyz
Tamás
2022.10.29 10:25
Tisztelt szakértő!
Érdeklődni szeretnék,hogy insigniában cseréltem a helyzetjelző izzókat ami 21w5w ,ledes izzókra és hozza a canbus hibát. Mit javasol, mit vegyek Önöktől hozzá, hogy megfelelően működjön, és hány darabot.
Köszönöm válaszát.
Lumenet válasza:
Kedves Tamés!

Ebben az esetben mindkét áramkör kiegészítésre szorul. Az 5Wos áramkörbe egy pár 5W-kiegészítő ellenállás , a 21W-os áramkörbe egy pár 21W-kiegészítő ellenállás beépítése szükséges.
arukereso-badge
Árukereső Vásárló
2022.05.28 17:29
Jó érték-ár arány, kiváló minőség.
Sanyi - Lumenet
2022.02.14 09:40
Kedves Alex!

Amennyiben az autó ellenőrzi az áramkört, úgy feltehetően ez a termék elegentő teljesítménnyel rendelkezik ahhoz, hogy megfelelőnek érzékelje a LED-fényforrást is.
A termék teljes hossza kb. 20-25cm, a rögzítéshez nem tartalmaz külön alkatrészt.
Alex
2022.02.12 11:52
Üdv! H8-as, 35W-os ködlámpa helyére szeretnék betenni OSRAM LEDriving FOG67219CW lámpát. A kérdések: 1) ez a 21W-os ellenállás a megfelelő kiegészítő a stabil, hibaüzenet nélküli működéshez? 2) a doboz tartalmaz-e a felszereléshez szükséges csíptetőt (ha nem, Önök árulnak-e hozzá)?, 3) milyen hosszú a vezeték-ellenállás-vezeték egység (a fémhez történő rögzítés miatt).
Petrics Gábor
2021.12.21 19:52
Azért fura ez!
Belegondolt már valaki,hogy minek vegyek több ezer Ft.-ért LED izzót,meg egy bazi nagy fütőellenállást (ami el fűt 21 wattot)csak azért,hogy az autó jól működjön?
Ahelyett,hogy pár száz ft.izzót vennék,ami majd 10 év múlva esetleg kiég?!
Sanyi - Lumenet
2021.12.10 15:45
Kedves Zsolt!

Sajnos konkrétumok nélkül nehéz segítséget nyújtani.
Kérlek, keress bennünket munkaidőben telefonos elérhetőségünkön.
Zsolt
2021.12.09 09:20
Üdv.
Adott egy cen busos jármű, melynek a rendszámtábla megvilágító izzó helyére van busos ledre cseréltem. Természetesen a jármű hibát jelzett. Vásároltam egy 5w-os műterhelést, melyre a jármű úgy reagál, hogy 5 mp elteltével lekapcsolja a világítást. Mit csináljak, hogy a probléma megoldódjon?
Sanyi - Lumenet
2021.11.29 14:08
Kedves Füchsel Tibor!

A fényszóróizzókat helyettesítő LED-fényforrásokat ez az autó nem ellenőrzi, így azokhoz nem szükséges ellenállás használata. Javaslom minőségi termékek megvásárlását.
Füchsel Tibor
2021.11.26 19:05
Helló köszönöm a választ, akkor ezek szerint ne is próbálkozzak ellenállással? mert nem tudni mi lesz a végeredmény? Vissza küldöm mást nem tehetek! A p21/5W akkor ezek szerint selejt dobjam ki! Kár foglalkozni a vissza küldéssel mert valahogy ugyis elsimlizik a cserét vagy vissza fizetést nem ér annyit az egész! Köszönöm akkor nem rendelek ellenállást tőletek! Marad a jól bevált hagyományos izzó! A H1 H3 H7 izzókkal is ezt a helyzet? Ha rendelnék szintén ez lenne?
Köszi a választ
Sanyi - Lumenet
2021.11.23 09:19
Kedves Füchsel Tibor!

Az irányjelző esetén mind a négy fényforráshoz szükséges kiegészítő ellenállás.
A mi kínálatunkban csak olyan szerepel, ami nem önmagában nem tartalmaz ilyet, azt külön kell beépíteni melléjük. A megvásárolt terméknél, ha azt úgy árulták, lehet, beépítettek egy ilyen terhelést, így az már nem csak a LED teljesítményével rendelkezik, így nem tudni, hogy mekkora további terhelésre van szükség.
A 21/5W-os izzót helyettesítő LED hibás termék. Ha a fékre lépsz, akkor egyúttal a helyzetjelző áramköre is feszültség alá kerül, így nem csak a műszerfal világít, hanem valószínű az autó lámpái is, ilyenformán nem meglepő, hogy az ajtó kinyitásakor az autó figyelmeztet a felkapcsolt világításra.
Abba biztosan nem kell ellenállás.
Füchsel Tibor
2021.11.19 20:55
Helló!
Vásároltam 4 db PY 21W sárga led izzót index lámpához kettőt hátra kettőt előre, azt mondták cambusos a led és rendesen fog működni de sajnos nem, gyorsan villognak! Igaz, hogy nem raktam be még mind a négy izzót és a T10-es oldalindexeket az megoldhatja a problémát? Az én autóm Seat Toledo 2003 nem cambusos a 21/5W ledes izzók se működnek helyesen hga megnyomom a féklámpát kulcs nélkül kigyullad a müszerfal világítás és ha kinyitom az ajtót csipog a csipogó.
A kérdésem az idexhez mind a négy izzóhoz kell venni ellenállást vagy csak elég hátra, hogy jó legyen. A 21/5W izzókhoz kell külön 21W-os és 5 W-os 2-szer?
Köszönöm, üdv Tibor
Sanyi - Lumenet
2021.10.11 17:45
Kedves Éles István Krisztián!

Igen, mindkét áramkört ki kell egészíteni további terheléssel.
Éles István Krisztián
2021.10.11 15:44
Jó napot
Astra J nappali fény izzót W21/5W cseréltem led izzóra, Természetesen canbus error. A probléma megoldására vennem kell 21W és 5W os ellenállást is?
Sanyi - Lumenet
2021.09.28 13:05
Kedves Kontár Zsolt!

Amennyiben a lámpák nem tartalmaznak kiegészítő terhelést, úgy a 21W-os fényforrások kiváltására használt LED-ek áramköre mellé kell beépíteni egy-egy ilyen ellenállást.
Kontár Zsolt
2021.09.28 12:31
Tisztelt Lumenet.
Azt szeretném kérdezni hogy vettem az utánfutómra egy ledes lámpaszettet.De nem működik mert mint kiderült az autóm canbus-os.Ha beépítenék egy ilyen terméket akkor működne?Köszönöm
Sanyi - Lumenet
2021.03.26 10:54
Kedves Mecséri Sándor!

A kérdésre mérés nélkül szakszerű választ nem lehet adni.
Mecséri Sándor
2021.03.24 04:28
Tisztelt Lumenet!
Érdeklődnék,hogy van egy P21W 10w-os led égőm a tolatólámpába, de csak villog (pedig canbus-os) . Ennek a terméknek a megvásárlásával, beszerelésével megszüntethető a hiba? Segítségüket előre is köszönöm.
Sanyi - Lumenet
2021.03.03 08:12
Kedves Péter!

A korrekt válaszhoz több információra lenne szükség, de vélhetően elegendő a termék, hogy megszüntesse a LED-ek halvány fényét. Az ellenállások hűtőbordába vannak integrálva, tehát elegendő a felület a megfelelő hőelvezetéshez, de beépítés után a tetőkárpittal, szigetelésekkel ne érintkezzenek, mert azokon idővel elváltozások jelentkezhetnek.
Péter
2021.03.02 22:58
Üdv,
Nekem a beltéri izzó LED-re cseréje után (szintén Osram) a LED-ek folyamatosan világítanak halványan, az ajtó nyitásását érzékelő izzók. 2db 10W izzó volt ott korábban, most pedig 2x1W. Ez az ellenállás meg oldaná a gondot? Illetve fémre nem tudnám csatlakoztatni, csak a tetőkárpit mögé elrejteni, ez gondot okozna?
Sanyi - Lumenet
2021.01.28 08:49
Kedves Palóczki Szilárd!

A H7-es fényforráshoz is a teljesítményben hozzá megfelelő ellenállásra van szükség.
Erre két terméket tudok ajánlani:
- https://lumenet.hu/philips-led-adapter-canbus-h7
- https://lumenet.hu/tungsram-canbus-ellenallas-12v-55w
Ezek valamelyikének használatával megszűnik a hibajelzés.
Palóczki Szilárd
2021.01.27 22:18
Tisztelt lumenet!

Önöktől vásároltam egy vw b6 passatba Tungsram H7 LED szett 12V 6000K 18W passzív hűtés 93115174 2db/csomag izzót !
A műszerfalon világít a contról visszajelző mert ugye a gépjármű canbuszos !
Szeretnék érdeklődni , hogy ez a termék beépítése megoldaná a problémám, vagy esetleg ha nem tudnának ajánlani megfelelőt !
Sanyi - Lumenet
2020.11.25 09:17
Kedves Petya!

Erre a termékre akkor van szükség, ha 5W-os fényforrást cserélsz LED-fényforrásra, és ez nélkül az autó hibát jelezne a műszerfalon. Sajnos nincs autóspecifikus információnk, hogy melyik modellbe szükséges ez a kiegészítő ellenállás.
Petya
2020.11.24 11:13
Udv!!Az lenne a kerdesem ,hogy Peugeot 3008 2011 evjaratu autot szeretnek ledesiteni iranyjelzo,feklampa ,tolatolampa lenne tervbe .szukseglehet erre a termekre avagy sem.azt hiszem van bent cam-busz elso helyzetjelzo es az ajtovilagitasba w5w led van tokeletessen mukodik
Sanyi - Lumenet
2020.08.07 06:25
Kedves Tamas!

Az európai piacra gyártott autók esetében az irányjelző LED-esítésénél a hibamentes működéshez szükséges kiegészítő ellenállás alkalmazása. A megfelelő ellenálláskészlet kiválasztásához irányadó a kiváltott fényforrás teljesítménye. Esetünkben nem az 5W-os, hanem a 21W-os készletre lesz szükség.
Tamas
2020.08.05 20:39
Tisztelt Lumenet!
Irányjelzőbizzót szeretnék ledesíteni. Nekem nem can-bus-os az autóm. A megfelelő működéshez kell ez a szerkezet? Vagy más kell ahhoz, hogy helyesen működjön?
Köszönettel:Tamás
Sanyi - Lumenet
2020.03.17 10:30
Kedves Bombera Tamás!

Nincs túlterhelve, ez a feladata. A rákapcsolt feszültség hatására hőt termel. Arra figyelj, hogy ne érjen kárpithoz, illetve ha van mód rá, akkor rögzítsd valamilyen fém felületre. Felesleges a másikat beépíteni.
Bombera Tamás
2020.03.16 20:09
kedves sándor!
egy másik terméknél ami nem működött megfelelően ajánlotta ezt a terméket!
röviden egy ilyen controllert használtam fel a belső világitásra ami 2db szofita és 2 db t10 ledből áll ez volt az első panel illetve ebből az egységből megy áram a hátsó panelra ahol 2db t10 led van!a lényeg az első panelhez menő fő áramkábelra tettem 1 db-ot!nem esetleg azért forrósodik mert több led is van rajta(túl van terhelve)?szereljem be mellé a másik controllert is?vagy jól van így ne foglalkozzak vele?
köszönöm
Sanyi - Lumenet
2020.03.16 09:21
Kedves Bombera Tamás!

A csomag két ellenállást tartalmaz. Ezek az alkatrészek polarításfüggetlenek, ezért vannak rajta azonos színű vezetékek. A feladatuk hogy a rajtuk átfolyó áramot hővé alakítsák, ezért olyan melegek. Célszerű az autóban valamilyen fém felületre rögzíteni, így az is segíti a hő elvezetését. Értelemszerűen kárpitanyagoktól, vezetékektől tartsuk távol, mert bár kigyulladni nem fog, de a magas hő kárt tehet bennük.
Bombera Tamás
2020.03.13 19:40
üdv.
két kérdésem lenne.
az eszközön nincs feltüntetve hogy melyik a plusz vagy a negatív szál!vagy mindegy?
a másik hogy használat közben tűzforró (nem lehet megfogni)de ha nincs használatban visszahűl!ennek így kell lennie?fél az ember hogy kigyullad valami tőle főleg majd a nyári 40 fokban!
köszönöm válaszát
Sanyi - Lumenet
2020.02.17 12:43
Kedves Lonkay Attila!

Amennyiben az autó ellenőrzi a világítás áramköreit, akkor egy csomag 5W, és egy csomag 21W- os kiegészítő műterhelésre van szükség.
Lonkay Attila
2020.02.16 20:25
W21/5w izzó kiváltásánál 5w-os vagy 21w-os ellenállást kell vásárolnom?
Köszönettel
Lonkay Attila
Alex
2019.11.28 11:29
Igen, ez azért van mert egy w211-es E osztályról van szó, amiben gyárilag H7-es halogén megy a tompítottba és a reflektorba is, és mindkettőt könnyű kicserélni..... ...halogénre. Viszont ha Ledet szeretnél belerakni, akkor tompítottnál szükség van hozzá arra az 500 Ft-os fém lemezre ami a H7-eseket befogja, csak ez direkt Ledhez van csinálva és belül kör alakú a nyílása hogy a Led feje átférjen rajta. A reflektornál viszont van egy 3 szárnyú műanyag fej amibe a H7-es helogén megy, ebbe viszont lehetetlen belerakni egy sima Led, ellenben a HB4-es Ledeknek megegyezik az a 3 szárnyú befogató megoldása, a tömítőgyűrű is ugyan olyan messze van a befogatástól, és maga a Led is pont kellőképp lóg be a lámpabúrába. Ezért van hogy ugyan H7-es helogén van benne, mégis HB4 Ledeket kerese
Sanyi - Lumenet
2019.11.27 17:05
Kedves Alex!

Az előző hozzászólásnál HB4-LED-et írtál...
H7 izzó helyettesítéséhez van dedikált H7 canbus control unit. Ezt a megfelelő értékkel és a megfelelő csatlakozókkal rendelkezik. :-)
Alex
2019.11.27 12:50
Ja értem. Azt hittem ezt nekünk vevőknek kell megsaccolni és az összegükből kell kijönnie a gyári értéknek. Közben megjött egy 4200k halogén w5w és szép fehér fénye van, elégedett vagyok. Korszerűbb megjelenést adott az autónak anélkül hogy azt a 8000k-s suhanc benyomást keltené.
A control unitra visszatérve, 55w halogén H7 van a reflektoromban, és kipróbálnék valami Ledet de a kiszemeltem nem canbus-barát, viszont annyi biztos, hogy 25 wattos, de akkor a gyári értéket figyelembe véve könnyen lehet hogy tőleket veszem igénybe az 50w control unitot
Sanyi - Lumenet
2019.11.27 09:40
Kedves Alex!

Nem biztos, hogy szükséges kiegészítő ellenállás, de amennyiben mégis hibajelzést generál a csere, akkor az Osram Canbus Control Unit 50W ellenállás lesz a megfelelő. A dobozra írt teljesítményérték nem az ellenállás teljesítménye, hanem azé a hagyományos fényforrásé, amit LED-del helyettesítünk, mert a LED teljesítményének kiegészítésére szolgál.
Sanyi - Lumenet
2019.11.26 15:46
Kedves Kecsmár István!

Ennél az ellenállásnál nem akkora a baj, ha nem tudod fémre rögzíteni, de a hűtőborda ne érjen hozzá vezetékhez, vagy hőre lágyuló műanyghoz.
Alex
2019.11.26 14:39
Jó ez a control unit ha 25wattos HB4 LED-et szeretnék de az autóban lévő gyári halogén izzó 55 wattos ? Vagy ha nem akkor milyenre lenne szükségem ? Köszönöm
Kecsmár István
2019.11.25 09:25
Üdv! Led-es égőt szereltem be az autómba helyzetjelzőnek (VW Passat B6) ennek az ellenálásnak köszönhetően sikerült is, remekül világít, viszont semmilyen fémre nem tudom rögzíteni (mert nincs azon a részen közel hozzá semmilyen fém, csak műanyag) azt az eszközt amit az 5.-ös ábra mutat és eléggé felmelegszik. A kérdésem az lenne, hogy ez mennyire probléma és használható-e így, nem fog gondot okozni vagy szereljem ki inkább az egészet, ha nem tudom odarögzíteni semmihez.
Kecsmár István
2019.11.25 09:24
Üdv! Led-es égőt szereltem be az autómba helyzetjelzőnek (VW Passat B6) ennek az ellenálásnak köszönhetően sikerült is, remekül világít, viszont semmilyen fémre nem tudom rögzíteni (mert nincs azon a részen közel hozzá semmilyen fém, csak műanyag) azt az eszközt amit az 5.-ös ábra mutat és eléggé felmelegszik. A kérdésem az lenne, hogy ez mennyire probléma és használható-e így, nem fog gondot okozni vagy szereljem ki inkább az egészet, ha nem tudom odarögzíteni semmihez.
Sanyi - Lumenet
2019.11.05 14:56
Kedves Nagy Olivér!

Amennyiben szükséges kiegészítő ellenállás, úgy a Osram Canbus Control Unit 50W ellenállás LEDCBCTRL103 2db/csomag lett ehhez a teljesítményhez készítve.
Nagy Olivér
2019.11.05 09:17
Kedves Lumenet!

Egy Osram 67219CW LEDriving FOG típusú izzót vásárolnék Önöktől, ködlámpába. Ehhez a típusú LED-hez melyik előtétellenállás való?
Sanyi - Lumenet
2019.09.02 08:41
Kedves Fodor Gergely!

A Te autódnál ezzel a terheléssel csak a hibaüzenetet tudod kiszűrni, sajnos a kikapcsolt állapotban jelentkező feszültségtüskék a fényforrást már képesek működésbe hozni. Végleges megoldást a műterhelésen felül az áramkörbe épített relével tudsz létrehozni, mellyel kikapcsolt állapotban leválasztod a fényforrást az áramkörről.
Fodor Gergely
2019.08.20 19:10
W5W helyzetjelzo izzo kivaltasara vasaroltam a termeket Opel Vectra C 2008-as evjaratu can-bus rendszeru automhoz. Sajnos a led villog a jarmu nyugalmi allapotaban, igy bar hibat a kiegett izzora nem jelez, de gyakorlatilag nem hasznalhato, mert a parkolo auto helyzetjelzoi villognak mint egy stroboszkop. Gyujtas raadasaval a hiba megszunik es a ledek ellatjak a feladatukat, azonban gyujtas nelkul villognak a ledek.
A bekotesben hiba nem volt, a tipus csoportjaban rakerdeztem, ez a tipus ilyen, akik ledet hasznalnak mindenkinel villog nyugalmi allapotban. Sajnalom, mert igy felesleges volt megvasarolni, es amire szerettem volna, arra nem alkalmas - legalabbis az en automba.
Sanyi - Lumenet
2019.08.17 08:20
Kedves Tóth István!

Minden kihelyettesített izzószálnál, ahol a LED működése nem megfelelő, szükséges egy ellenállás beépítése. Egy doboz egy pár kiegészítő műterhelést tartalmaz.
Tóth István
2019.08.16 17:37
Sziasztok!

A hátsó lámpámban Osram premium p21/5w led izzó kikapcsolt állapotban halványan világít/villog -- Valamint tervezem az irányjelzóket is ledesíteni(esetleg még a tolatólámpát).

Ezért a kérdésem a következő lenne:
Izzónként kell beszerelni 1-1 ellenállást, vagy pedig egy "lámpabúrába" elég egy is ami kiszolgálja a féklámpát irányjelzőt, stb egyszerre?
Köszönöm
Sanyi - Lumenet
2019.02.12 13:36
Kedves Mlincsek Attila!

Igen, ez a műterhelés megoldja a problémád.
Mlincsek Attila
2019.02.11 20:14
Jó napot!
Az szeretném megtudni hogy,ha én vásároltam a kocsimba (a4 b7) két első helyzet jelző (osram) márka izot. Ami már be is lett rakva és természetesen hibát jelez!
Kérdés: Akkor most ez a termék megoldja az én problémám?
Választ előre is köszönöm!
Sanyi - Lumenet
2019.01.21 13:38
Kedves Balázs!

A Osram Canbus Control Unit 21W ellenállás LEDCBCTRL102 megoldja a problémád.
Balázs
2019.01.19 20:54
Tiszteletem!
A gyári hátsó lámpák helyére szereltem led-es lámpákat.A helyzetjelző és a féklampa LED működésű,a többi izzós.A féklámpa megnyomásával hibát ír és a tempomat sem működik.Ez a 21w-os izzót kiváltó can-bus segítene a "hibán"??
Sanyi - Lumenet
2018.11.12 08:29
Kedves Sinkó András!

Az Osram Canbus Control Unit 5W ellenállásokat az adott fogyasztóval párhuzamosan, a fogyasztó tápellátását biztosító két vezetékre kell kötni. A bekötésben segítséget nyújtanak a dobozban található kis segédlet rajzai, illetve a termékoldalon található segédletek. Amennyiben bizonytalannak érzed magad, érdemes autóvillamosságban jártas szakemberhez fordulni.
Sinkó András
2018.11.11 16:46
Tisztelt Lumenet,
Kérdezni szeretném hogy a Can bus controll unitot pontosan hova is kell kötni? Én az első helyzetjelző világításhoz vettem, sajnos még nem csináltam ilyet.
Köszönöm a választ
Sanyi - Lumenet
2018.09.30 08:23
Kedves Farkas Dániel!

A jelenség általában akkor jelentkezhet, amikor az első és a hátsó irányjelző egy áramkörön, egymással párhuzamosan van kötve. Ilyenkor a rendszer a összteljesítményt érzékeli, ami egy határérték alá került. A kiegészítő terhelést bármelyik fényforráshoz beteheted, mert az az áramkör egészére hatással lesz. Próbaképpen érdemes az egyik oldalról áttenni az egyik ellenállást a másik oldalra, és kiderül, hogy az adott oldalon megoldja-e a problémát.
Fark
2018.09.28 11:42
Tisztelt Lumenet !
Önöknél vásároltam Osram LEDriving Standard 7457YE-02B 1W BAU15s 12V Amber PY21W 2db/bliszter izookat és Osram LEDriving Premium 7905YE-02 W3x16d 12V Amber W21W (7504) 2db/bliszter izzókat. Továbbá 2 csomag Osram Canbus Control Unit 21W ellenállás LEDCBCTRL102 2db/csomagot is vásároltam és azok beépítésre kerültek. Azonban a hiba, a túl gyors villogás továbbra is fennáll. Mi ilyenkor a teendő?Illetve ha rendelek még egy Canbus control unitot akkor azt az első vagy a hátsó izzókhoz kell beépíteni?



Köszönettel, tisztelettel:
FarkasDániel
Sanyi - Lumenet
2018.07.02 10:53
Kedves Farkas Dániel!

Ezek a műterhelések erre a célra lettek kitalálva. Beszerelésükkel a világításellenőrző rendszer hagyományos izzóként fogja érzékelni a LED és a Canbus Control Unit együttesét. Egy csomag egy pár fényforráshoz készült, így a két pár LED kiegészítéséhez két csomagra lesz szükség.
Ritkán előfordul, hogy az első és hátsó irányjelzők együttes cseréjekor a két csomag kevésnek bizonyul, ilyenkor egy harmadik szettet is szükséges beépíteni a megfelelő működéshez.
Farkas Dániel
2018.07.01 13:25
Tisztelt Lumenet !
Önöknél vásároltam Osram LEDriving Standard 7457YE-02B 1W BAU15s 12V Amber PY21W 2db/bliszter izookat és Osram LEDriving Premium 7905YE-02 W3x16d 12V Amber W21W (7504) 2db/bliszter izzókat. Irányjelzéskor gyorsabb lámpa villogást tapasztaltam. A kérdésem az lenne, hogy 2 csomag Osram Canbus Control Unit 21W ellenállás LEDCBCTRL102 2db/csomag beépítésével orvosolható e probléma illetve ez a megfelelő ellenállás egység ezekhez az izzókhoz.

íKöszönettel, tisztelettel:
FarkasDániel
Sanyi - Lumenet
2017.12.13 11:31
Kedves Martinák Szabolcs!

A termék gyártói adatlapján szereplő 5W-os érték hiba, ugyanez szerepel az 5W-os adatlapján is. Ezt jelezzük a gyártó felé. Az ellenállás értéke úgy van meghatározva, hogy egy Osram LED-es fényforrással beépítve elegendő teljesítményt adjon a világítás ellenőrző elektronikának, de a lehetőségekhez mérten minél kevesebb energiát fogyasszon feleslegesen. Nagyon szélsőséges esetben, ha az adott oldali irányjelzőt még nem fényforrásonként, hanem párhuzamosítva kezeli az autó, akkor előfordulhat, hogy az összteljesítmény nem éri el az ellenőrzési küszöbértéket. Ebben az esetben valóban szükséges még egy csomag control unit, amit akár előre, akár hátra beszerelve megoldódik a probléma.
Martinák Szabolcs
2017.12.12 15:38
Tisztelt Lumenet!

Én is rendeltem önöktől 21W-os Osram LEDriving izzókat irányjelző helyére, a gyárival megegyező típusúakat(2 előre, 2 hátra), majd a sűrű villogások javítására 2 doboz 21W-os CanBus control unit-ot is megrendeltem, beszereltem, azonban nem javított a helyzeten...
Az ellenállások beszerelt állapota mellett mikor a hátsó LEDek helyett visszahelyeztem a gyári halogént, akkor rendbe állt a villogás gyakorisága.
Erre kérnek ötletet, mi lehet a megoldás?!
(ami számomra furcsa, h miért 5w-os fogyasztást ír a termék információ a CanBus 21W-hoz, ha annak 21Wos izzót kellene imitáljon és a P21W led is csak 2Wos fogyasztással bír? Nem jön ki a matek, h 21W helyett 2W led + 5W ellenállás rendbe állítsa a dolgot...)
Kérdés: hibakiküszöbölésre küldenek még 1 doboz 21W CanBus Control Unit-ot számomra vagy kénytelen vagyok megvásárolni még 1 dobozzal?
Segítségüket előre is köszönöm
Sanyi - Lumenet
2017.10.03 09:28
Kedves Szirák Árpád!

Ez a termék a 21W-os izzót kiváltó LED fényforrások teljesítményének kiegészítésére szolgál. sajnos az általad vázolt átalakításról nem tudok véleményt mondani.
Szirák Árpád
2017.10.02 19:35
Sziasztok!
6W-os féklámpa izzóval szerelt lámpatest helyett LED-es lámpatest kerülne beépítésre.
Elég az 5W-os CANBUS CONTROL UNIT hozzá?
2007-es Mercedes E220CDI (170LE) Classic kivitel. Katalógus szerint 6W-os izzó a féklámpa (HIP, nagynyomású gázzal töltött). Ezt akarom lecserélni az Avantgarde kivitel LED-es féklámpájú búrájára. Természetesen az utángyártott (de a gyári sem...) nem illik az én elektronikámhoz. A márkaszervíz szerint még a hátsó biztosítéktáblát is kellene cserélni....
Az új lámpatestből külön ki van vezetékelve a féklámpa. A régi foglalatok maradnának, onnan ki lehet venni a működtetést és az ellenállást is el lehet rakni fémes részre.
Kérdés: Gondolom, ha véletlen meghibásodik a LED-panel az nem fog hibajelet produkálni...
Köszi a segítséget!
Sanyi - Lumenet
2017.06.29 13:00
Kedves Balaton György!

Ez a control unit 21W-os fényforrás kihelyettesítésére való. Neked az OSRAM LEDCBCTRL103 Canbus Control Unit 50WW 12V 2db/csomag -ra van szükséged. Az 55W-os ködlámpát azzal lehet imitálni.
Balaton György
2017.06.29 11:14
Üdv!
Egy 2008-as Opel Vectra C-be cseréltem le a ködlámpákat az Osram LEDriving F1 LEDFOG201 LED ködlámpa szettre. Vásároltam hozzá az OSRAM 21W-os Canbus Control Unit-ot, ez is be lett építve. Ennek ellenére a műszerfal izzó hibát jelez mindkét oldalra, és vakuszerűen fel-fel villan kikapcsolt állapotban is. Mit lehet még tenni, hogy megszűnjenek ezek a hibák?
Üdvözlettel,
BGy
Sanyi - Lumenet
2017.05.30 09:29
Kedves Szabó Bálint!

A Canbus Control Unit 21W-os ellenállásai huzamosabb ideig üzemeltetve elég nagy hőt termelnek. Műanyag alkatrészek közelében tudnak elváltozást okozni. A bekötést elvégezhetjük a fényforrástól távolabb is, a lényeg, hogy az adott fogyasztóval párhuzamosan, a LED-ekhez érkező kábelekhez legyenek csatlakoztatva.
Szabó Bálint
2017.05.29 20:06
Üdv. Kérdésem lenne. A canbus controlt,nem tudtam semilyen fém alkatrészhez kötni,ugy tudtam megoldani hogy szabadon lóg,elméletileg nem ér hozzá semmihez,a lámpa testen kivül van,max véletlenül müanyaghoz esetleg hozzá érhet,kábelhez nem. A müanyagban tehet kárt?
Sanyi - Lumenet
2017.05.05 12:54
Kedves Szekeres Péter!

Ezek a teljesítmény-ellenállások elég sok hőt termelnek. Itt mindenképpen fel kell erősíteni valamilyen fémalkatrészre, hozzá rögzített vezetékek szigetelését roncsolhatja. Fontos tudni, hogy nem kötelező közvetlenül a fényforráshoz bekötni, elegendő az adott fogyasztóhoz tartozó kábelekre, a LED-ekkel párhuzamosan csatlakoztatni. A lényeg, hogy az adott áramkörön megfelelő legyen a fogyasztók teljesítményének összege.
Szekeres Péter
2017.05.04 12:55
Tisztelt Lumenet,

Mennyire melegszik (kb. ? °C) a szabályozó egység üzemszerű körülmények között (több órás folyamatos használat során)? Ezt azért kérdezem, mert ahová be van gyárilag építve a lökhárítóban a nappali menetfény/helyzetjelző funkciót ellátó P21W izzó, ott nincsen közvetlen közelben fém alkatrész, amihez erősíthetném a hőleadás javítására, azt viszont nem szeretném, ha bármit megolvasztana amihez hozzáér (vezeték, műanyag burkolat).
Ha ezt a terhelést beépítem, hogy ne legyen hibaüzenet, akkor amennyiben vissza kell cserélnem műszaki vizsga előtt az izzót, nem fog normál 21W terheléssel együtt, a túlterhelés miatt hibaüzenetet jelezni az autó fedélzeti rendszere?
Sanyi - Lumenet
2017.01.13 10:43
Kedves Kerékgyártó Imre!

Ezzel a csomaggal tudod korrigálni az irányjelző izzók helyére épített LED-ek ellenállását, hogy a villogás üteme helyreálljon. A készlet egy pár LED-hez elegendő ellenállást tartalmaz. Ezek az alkatrészek üzemszerűen melegednek, így beépítésnél fontos, hogy rögzítsük azokat az autó valamelyik fémalkatrészéhez.
Kerékgyártó Imre
2017.01.12 17:14
Jól tévedek, hogy erre van szükség irányjelző ledesítése során a sűrű villogás kiküszöbölésére?
Pörzsölt Zoltán
2016.11.13 22:39
Leírást nem találtam, így gondolom megosztom a javaslataimat: Ha irányjelző izzókat cserélünk ledre, a led jóval alacsonyabb áramfelvétele miatt a relé vagy villogtató elektronika kiégett izzónak fogja érzékelni, így gyorsan fog villogni. Ennek kiküszöbölésére is alkalmas a termék, és a tapasztalat azt mutatja elég csak a 21W izzók helyére szerelt ledekkel párhuzamosan bekötni. Ez egy átlagos autónál két doboz szükségességét jelenti.
Vég Zsombor
2016.10.21 17:33
Kedves Lument!

Ma bekötöttem a Canbus Control unitot egy Opel Insigniaról van szó és tökéletesen működik szuper színű és fényerejű a t20-as led-es nappali menetfényem és helyzetjelzőm!
Üdv.: Zsombi
Sanyi - Lumenet
2016.10.13 11:17
Kedves Vég Zsombor!

A készlet speciális teljesítmény ellenállásokat tartalmaz. Ezeket kell a mellékelt segédanyagokkal, vagy forrasztással az adott fényforrással párhuzamosan bekötni a gyári vezetékekbe. Az ellenállásokat az autó valamelyik fém alkatrészéhez kell rögzíteni a jó hőelvezetés céljából.
Vég Zsombor
2016.10.12 18:06
Ma rendeltem meg a terméket! Beszerelése, hogy működik, mennyire bonyolult?
Köszönöm!
Üdv
Farkas László
2016.09.06 16:08
Sziasztok

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy ma bekötöttem led világítást rendszámtábla világításnak ezzel a canbus control unit-tal. Működik, de mégis hibát jelez. Létezik erre valami megoldás?
Tibor - Lumenet
2016.08.01 11:20
Kedves Tóbiás Attila!

Ha jól értem a menetfény eddig 21W normál lámpa volt ami most Led-re lenne cserélve.Az esetek többségében kell a CANBUS controll mert a felügyeleti rendszer hibaként könyveli el legtöbb esetben szakadást észlel a led technológia miatt.Javaslom hogy próbálja ki akár itt a bemutatótermünkbe is van lehetőség,amennyiben hibát jelez elegendő utólag is megrendelni a Canbus Controll Unit-ot.
https://lumenet.hu/osram-ledriving-canbus-control-unit-21w
Tóbiás Attila
2016.07.26 21:24
Üdv!
Egy 2015-ös transporterhez szeretnék LED nappali menetfényt rendelni a hagyományos helyett. Már van egy utólag (lökhárítóba ) beépített ledsor(amit a kereskedésben építettek be),ami nem ad hibajelet. Kérdésem az lenne,ha bármelyik hagyományos izzót kicserelem LED-te,akkor továbbra sem lesz hibaüzenet,vagy ezt a canbust minden fényforrás esetében külön külön be kell épiteni!?
Köszönöm!
Tibor - Lumenet
2016.07.13 22:00
Kedves Kiss Pál!

Az itt szereplő Osram Canbus Controll egység az adatlapon illetve a leírásban szereplő Osram led lámpák mellé ajánlott 5w teljesítmény mellé.Előreláthatóan nem fog megfelelően működni egy H15 55W fényforrásnál.Esetlegesen a LEDCBCTRL103 termék ami 50W teljesítményhez kalibrált jó lehet,de a fent említettek miatt ebben az esetben sem garantált a hibátlan működés.
Kiss Pál
2016.07.12 20:06
h15 led izzómra bejelzett az autóm can-bus rendszere sajnos... az lenne a kérdésem hogy ez a termék megoldja-e majd a problémát, és hogy hova, miként kell ezt beszerelni?
Tibor - Lumenet
2016.07.01 09:49
Kedevs Dosztál Péter!

Ezek a típusú ledek,működhetnek hibajelzés nélkül is akár,de elég autó illetve can-bus rendszer függő,nem tudom megmondani az autód hogyan ismeri fel.Amennyiben hibajelzést produkál akkor lesz rá szükség csak.
Dosztál Péter
2016.07.01 08:26
Tisztelt Lumenet!

Tegnap rendeltem 21/5W, w3x16q kiváltására LED fényforrást, "J" Astrához. Lehetséges, hogy egy ilyen Canbus Control is kell a hibátlan működéséhez hozzá, pontosabban, hogy ne kapjak hibajelzást? Vagy az Osram LEDek már alapból tudják?

Köszönöm
t
2016.06.27 09:15
Kedves Huszár Adrián!

Még nem találkoztam ilyen jellegű hibával,hogy pár másodperc után már nem jelez.
Akár még elviselhető is lenne,de ha rendelsz a controll unit-ból akkor szerintem megoldódik a probléma.Amennyiben nincs változás visszavesszük a terméket,vagy levásárolhatod.
Huszár Adrián
2016.06.24 23:22
Tisztelt Lumenet!

Vásároltam egy "Osram 2880CW LED W5W 1W 6000K LED Standard" izzót helyzetjelzőnek. A termék ide ért és minden rendben is van vele, de CanBus hibát jelez. Pár másodpercig ég, utána már nem. Ha ezt a Canbus control unit terméket megrendelem hozzá,akkor működni fog rendesen?

Válaszukat előre is köszönöm!

Üdvözlettel Huszár Adrián

Ez is érdekelhet

Hasonló ajánlataink

Kérd a legjobb ajánlatokat e-mailben
és megajándékozunk egy kuponcsomaggal!

Megnézem a terméket