Szállítási módok
Rendelésedet a GLS szállítja majd ki:
A megrendelésed értékétől függően a szállítási díj egy részét, vagy egészét átvállajuk, így díjaink a következőképpen alakulnak:
Megrendelés végösszege | Szállítási költség |
0 - 4 999 Ft | 2 490 Ft |
5 000 - 9 999 Ft | 1 990 Ft |
10 000 - 14 999 Ft | 1 490 Ft |
15 000 - 29 999 | 990 Ft |
30 000 Ft felett | Ingyenes! |
Csomagkövetés: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes
Elérhetőségei: https://gls-group.com/HU/hu/kapcsolat
Gyakran ismételt kérdések szállítással kapcsolatban:
Mikor várható a megrendelésem?
Amennyiben az általad választott termék készleten van (x db/csomag azonnal raktárról felirat a termék ára felett), a szállítás 1 munkanapot vesz igénybe.
Amennyiben a termék külső készleten található, a kosár gomb alatt feltüntetett idővel tudsz számolni, amely a rendelésed leadásától számított várható beérkezési idő. Miután a terméket munkatársaink bevételezték és készletre került, e-mailben értesítést fogsz kapni, hogy megkezdtük a rendelésed logisztikai kezelését. A rendelés visszaigazolásában minden terméknél feltüntetjük annak várható beérkezési idejét. Amennyiben ez az idő meghosszabbodik, automata e-mail értesít a változásról. Érdeklődni a honlapunkon található chat-es felületen, vagy e-mailben a https://lumenet.hu/folyamatban-levo-megrendelessel-kapcsolatos-kerdes tudsz. Miután átadtuk a rendelésedet az általad választott futárszolgálatnak, a csomagod pontos szállítási idejéről a futárszolgálat tud tájékoztatást adni.
Mit jelent, hogy beszállítói visszaigazolásra vár?
Amennyiben a megrendelt termék a rendelés pillanatában nem volt raktáron, úgy azt beszállítjuk a gyártói raktárból. A várható beérkezési időt a beszállítás kérése után a gyártó visszaigazolja részünkre. Ameddig ezzel az információval nem rendelkezünk, Neked sem tudunk pontos időpontot adni a termék beszállításának idejéről. Ebben az esetben türelmet kérünk az információ megérkezéséig.
Tudom módosítani a szállítási címet?
Kérünk, jelezd igényedet a https://lumenet.hu/megrendeles-modositasa oldalon, és amennyiben a csomagod még nem került logisztikai kezelés alá munkatársaink kijavítják a címet. A megrendelésed logisztikai kezelése folyamán mi már nem tudjuk módosítani a szállítási címet. A módosítást már csak a futárszolgálatnál tudod kérni.
Szállítási cím módosítással keresheted közvetlenül az általad választott futárszolgálatot is, hogy átirányíthassák a csomagodat az új címre. Ebben az esetben készítsd elő a megrendelésedhez tartozó csomagszámot, amelyet e-mailben elküldtünk Neked.
Honnan tudom, hogy mikor vehetem át a megrendelésemet?
Az általad választott futárszolgálat e-mailben és/vagy sms-ben tájékoztatást fog küldeni a kézbesítés idejéről, az átvételhez szükséges kódról. Amennyiben átvételi pontot választottál, érdemes megnézni a kiválasztott csomagpont nyitvatartását.
Nem tudom időben átvenni a megrendésemet, lehetséges a foglalás meghosszabbítása?
Minden esetben a futárcégekkel kell felvenned a kapcsolatot. Szükséged lesz a csomagszámra, amelyet e-mailben elküldtünk Neked.