Visszaküldés
Előfordulhat, hogy az általad kiválasztott és megrendelt termék nem felel meg az elképzeléseidnek, nem azt kaptad, amire számítottál, ezért el szeretnél állni a rendeléstől. Fontos tudnod, hogy a terméket csak akkor küldheted vissza, ha azt nem vetted mindennapi használatba. Az elállással kapcsolatban megosztanánk Veled néhány gondolatot:
- Ha már kézbesítésnél tudod, hogy szeretnéd elutasítani az átvételt, jelezd ezt felénk és ne vedd át a csomagodat. A legideálisabb az lenne, ha a logisztikai raktárt se hagyná el a csomag, amennyiben meggondoltad magadat.
- Miután átvetted a csomagodat, de nem szeretnéd megtartani a rendelt terméket, akkor ne nyisd ki annak eredeti csomagolását, így is megelőzve a termék értékcsökkenését.
- Miután az elállás mellett döntesz, küldd vissza a termék csomagolását is, mert anélkül nem tudjuk tovább értékesíteni azt.
- Elálláskor töltsd ki a bejelentő űrlapot, visszaküldéskor pedig tedd a csomagba a rendeléshez tartozó számlát is.
- Ne felejtsd, hogy elálláskor a termék visszajuttatásának a költsége Téged terhel.
- A megrendelt termék értékét nem tudjuk visszaadni készpénzben, sem csekken. Kérünk fogadd el, hogy annak vételárát bankszámlára kapod vissza.
- Bizonyára azt is tudod, ha B2B partnerünként vásárolsz, akkor nincs elállási jogod.
- Mindannyiunk közös érdeke, hogy minél gyorsabban és gördülékenyebben lezárjuk ezt a fajta visszaküldést.
Csomagod átvételekor minden esetben győzödj meg arról, hogy annak külső csomagolása nem sérült. Amennyiben az, írjatok jegyzőkönyvet a futárral és ne írd alá az átvételi elismervényt, miszerint ellenőrizted a csomagod állapotát és sérülésmentes volt. Amennyiben átvételkor sértetlen csomagolással vetted át a rendelésedet, nyisd ki a csomagodat és ellenőrzid, hogy a termék kifogástalan állapotban érkezett meg hozzád! Ne felejtsd el azt kipróbálni! Minden esetben három napod van jelezni, hogy a rendelésed csomagolása sérült, vagy maga a termék sérült, karcos, törött vagy hibás. A csomag beltartamának ellenőrzését is ez idő alatt kell véghez vinni, majd az esetleges alkatrész- vagy termék hiányt jelezni felénk. Minden esetben igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül kideríteni, hogy miért nem kaptad meg a teljes rendelésedet vagy ki felelős a sérült kézbesítésért.
Abban az esetben, ha a garanciális idő alatt az általad megrendelt termék meghibásodik, kérjük jelezd felénk, és mi minden esetet egyedileg megvizsgálunk. Miután visszaérkezik hozzánk ez a termék, annak működését teszteljük. Amennyiben a reklamáció jogos, javítjuk vagy cseréljük az általad visszaküldött terméket. Amennyiben nem tudjuk kicserélni, mert annak gyártása vagy forgalmazása megszűnt, úgy vételárát bankszámlaszámodra visszafizetjük. Néhány esetben azonban előfordulhat, hogy elutasítjuk a reklamációdat, amikor is megkérdőjelezhető a jótállási igény:
- Meghibásodott a termék, mert nem rendeltetésszerűen volt használva;
- Üzembehelyezés közben megsérült a termék (eltört, megkarcolódott, stb.);
- Elemi kár következtében hibásodott meg a termék (pl. beázás, villám, tűz, stb.);
- A termék szakszerűtlen beszerelése;
- A terméken található egyedi azonosítószám vagy időbélyeg hiánya (ilyen pl. a szériaszám), vagy nem egyezése.
Ezekkel az esetekkel kapcsolatban összegyűjtöttünk Neked néhány gyakori kérdést. Miután ezeket a kérdéseket és válaszokat elolvastad, kérünk kattins az Help oldalunkra, majd választ ki azt az almenüpontot, amely alapján szeretnéd visszaküldeni az általad megrendelt terméket.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK FELDOLGOZOTT RENDELÉSSEL KAPCSOLATBAN:
Miért lett törölve a rendelésem?
A futár próbálta átadni a csomagodat, de nem ért el senkit vagy nem volt otthon senki.
Az általad kiválasztott átvételi ponton senki sem kereste a csomagodat.
A csomagod visszaérkezett központi raktárunkba.
Amennyiben igényt tartasz a rendelésedre, és nem fizetted ki előre a korábbit, kérünk adj le új rendelést webáruházunkban. Amennyiben kifizetted a rendelésedet és szeretnéd, ha azt újra kiküldenénk, kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben a szia@lumenet.com-on.
Hiányzik a megrendelésemből egy tétel, mi a teendőm?
Nagyon fontos, hogy átvételkor minden esetben ellenőrizd a csomagod tartalmát. Amennyiben nem teljes a csomagod, ezt jelezd a futárnak vagy az átvételi ponton az eladónak. Ezt követően kérünk 3 munkanapon belül töltsd ki a következő űrlapot (Csomagból hiányzó termék bejelentése) és kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.
A termékem dobozából hiányzik egy tartozék, mi a teendőm?
Nagyon fontos, hogy átvételkor minden esetben ellenőrizd a csomagod tartalmát. Amennyiben nem teljes a csomagod, ezt jelezd a futárnak vagy az átvételi ponton az eladónak. Ezt követően ellenőrizd a termék adatait, hogy a keresett tartozék feltüntetésre került-e a termékoldalon. Amennyiben igen, kérünk 3 munkanapon belül töltsd ki a következő űrlapot (Csomagból hiányzó termék bejelentése) és kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.
Hibás, sérült terméket kaptam, mi a teendőm?
Nagyon fontos, hogy átvételkor minden esetben ellenőrizd a csomagod tartalmát. Amennyiben átvételkor észleled a sérülést, akkor utasítsd el az átvételt, majd jelezd ügyfélszolgálatunknak, hogy miért nem vetted át a csomagodat. Amennyiben a sérülést azután veszed észre, hogy átvetted azt, kérünk 3 munkanapon belül jelezd ezt a következő űrlap kitöltésével (Sérülten érkezett termék bejelentése) és kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.
Hova küldjem a reklamált terméket?
A reklamált terméket a következő címre küldheted:
2141 Csömör, Szabadság út 40. (nem bolt).
Hogyan küldjem vissza a reklamált terméket?
A reklamált terméket az összes kiegészítővel és tartozékkal együtt gondosan csomagold be, hogy a szállítás közben ne sérüljön meg. A csomagoláson vagy a csomagoláson belül tüntesd fel az eredeti megrendelésszámot, hogy a csomagodat azonosítani tudjuk. Kérünk, hogy a termék gyári csomagolására ne írj, ne ragassz semmit.
A korábban megrendelt termék egyik alkatrészével van probléma. Szükséges az egész terméket visszaküldenem?
Különálló alkatrészeket nem forgalmazunk. Kérünk, jelezd a meghibásodást a következő űrlap kitöltésével (meghibásodott termék ügyintézés). Munkatársaink jelentkezni fognak a további teendőkkel kapcsolatban.
Szükséges az eredeti csomagolás a jótállás ügyintézéséhez?
Nem szükséges az eredeti csomagolás, de a termék szállításakor praktikus lehet.
Mennyi időbe telik a jótállási ügyintézés?
Igyekszünk a reklamációdat a lehető legrövidebb időn belül lebonyolítani. A jótállási folyamatnak megfelelően a reklamált termék beérkezésétől számított 30 napon belül lezárjuk az ügyet és erről tájékoztatást is küldünk.
Miért nem kaptam jótállási jegyet?
A kötelező jótállásról szóló jogszabály értelmében minden termékhez kiállítunk jótállási jegyet, amelynek értéke meghaladja a 10 000 Ft-t. Amennyiben ezt a jótállási jegyet nem kaptad meg, kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben a szia@lumenet.com-on.