Belépés
Termékek
Kedvezmények LumenExpressz Márkák Árajánlat Help B2B Ismerj meg minket! Kupon Általános szerződési feltételek Adatkezelési tájékoztató Pályázat Regisztráció
Belépés
Szűrés
Kedvencek
Termék kategóriák
Megbízható magyar vállalkozás 2011. óta
Megbízható magyar vállalkozás 2011. óta

Visszaküldés

 

Előfordulhat, hogy az általad kiválasztott és megrendelt termék nem felel meg az elképzeléseidnek, nem azt kaptad, amire számítottál, ezért el szeretnél állni a rendeléstől. Fontos tudnod, hogy a terméket csak akkor küldheted vissza, ha azt nem vetted mindennapi használatba. Az elállással kapcsolatban megosztanánk Veled néhány gondolatot:

  • Ha már kézbesítésnél tudod, hogy szeretnéd elutasítani az átvételt, jelezd ezt felénk és ne vedd át a csomagodat. A legideálisabb az lenne, ha a logisztikai raktárt se hagyná el a csomag, amennyiben meggondoltad magadat.
  • Miután átvetted a csomagodat, de nem szeretnéd megtartani a rendelt terméket, akkor ne nyisd ki annak eredeti csomagolását, így is megelőzve a termék értékcsökkenését.
  • Miután az elállás mellett döntesz, küldd vissza a termék csomagolását is, mert anélkül nem tudjuk tovább értékesíteni azt.
  • Elálláskor töltsd ki a bejelentő űrlapot, visszaküldéskor pedig tedd a csomagba a rendeléshez tartozó számlát is.
  • Ne felejtsd, hogy elálláskor a termék visszajuttatásának a költsége Téged terhel.
  • A megrendelt termék értékét nem tudjuk visszaadni készpénzben, sem csekken. Kérünk fogadd el, hogy annak vételárát bankszámlára kapod vissza.
  • Bizonyára azt is tudod, ha B2B partnerünként vásárolsz, akkor nincs elállási jogod.
  • Mindannyiunk közös érdeke, hogy minél gyorsabban és gördülékenyebben lezárjuk ezt a fajta visszaküldést.

 

Csomagod átvételekor minden esetben győzödj meg arról, hogy annak külső csomagolása nem sérült. Amennyiben az, írjatok jegyzőkönyvet a futárral és ne írd alá az átvételi elismervényt, miszerint ellenőrizted a csomagod állapotát és sérülésmentes volt. Amennyiben átvételkor sértetlen csomagolással vetted át a rendelésedet, nyisd ki a csomagodat és ellenőrzid, hogy a termék kifogástalan állapotban érkezett meg hozzád! Ne felejtsd el azt kipróbálni! Minden esetben három napod van jelezni, hogy a rendelésed csomagolása sérült, vagy maga a termék sérült, karcos, törött vagy hibás. A csomag beltartamának ellenőrzését is ez idő alatt kell véghez vinni, majd az esetleges alkatrész- vagy termék hiányt jelezni felénk. Minden esetben igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül kideríteni, hogy miért nem kaptad meg a teljes rendelésedet vagy ki felelős a sérült kézbesítésért. 

 

Abban az esetben, ha a garanciális idő alatt az általad megrendelt termék meghibásodik, kérjük jelezd felénk, és mi minden esetet egyedileg megvizsgálunk. Miután visszaérkezik hozzánk ez a termék, annak működését teszteljük. Amennyiben a reklamáció jogos, javítjuk vagy cseréljük az általad visszaküldött terméket. Amennyiben nem tudjuk kicserélni, mert annak gyártása vagy forgalmazása megszűnt, úgy vételárát bankszámlaszámodra visszafizetjük. Néhány esetben azonban előfordulhat, hogy elutasítjuk a reklamációdat, amikor is megkérdőjelezhető a jótállási igény:

  • Meghibásodott a termék, mert nem rendeltetésszerűen volt használva;
  • Üzembehelyezés közben megsérült a termék (eltört, megkarcolódott, stb.);
  • Elemi kár következtében hibásodott meg a termék (pl. beázás, villám, tűz, stb.);
  • A termék szakszerűtlen beszerelése;
  • A terméken található egyedi azonosítószám vagy időbélyeg hiánya (ilyen pl. a szériaszám), vagy nem egyezése.

 

Ezekkel az esetekkel kapcsolatban összegyűjtöttünk Neked néhány gyakori kérdést. Miután ezeket a kérdéseket és válaszokat elolvastad, kérünk kattins az Help oldalunkra, majd választ ki azt az almenüpontot, amely alapján szeretnéd visszaküldeni az általad megrendelt terméket. 

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK FELDOLGOZOTT RENDELÉSSEL KAPCSOLATBAN:

 

Miért lett törölve a rendelésem?

A futár próbálta átadni a csomagodat, de nem ért el senkit vagy nem volt otthon senki.

Az általad kiválasztott átvételi ponton senki sem kereste a csomagodat.

A csomagod visszaérkezett központi raktárunkba.

Amennyiben igényt tartasz a rendelésedre, és nem fizetted ki előre a korábbit, kérünk adj le új rendelést webáruházunkban. Amennyiben kifizetted a rendelésedet és szeretnéd, ha azt újra kiküldenénk, kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben a szia@lumenet.com-on.

Hiányzik a megrendelésemből egy tétel, mi a teendőm?

Nagyon fontos, hogy átvételkor minden esetben ellenőrizd a csomagod tartalmát. Amennyiben nem teljes a csomagod, ezt jelezd a futárnak vagy az átvételi ponton az eladónak. Ezt követően kérünk 3 munkanapon belül töltsd ki a következő űrlapot (Csomagból hiányzó termék bejelentése) és kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.

 

A termékem dobozából hiányzik egy tartozék, mi a teendőm?

Nagyon fontos, hogy átvételkor minden esetben ellenőrizd a csomagod tartalmát. Amennyiben nem teljes a csomagod, ezt jelezd a futárnak vagy az átvételi ponton az eladónak. Ezt követően ellenőrizd a termék adatait, hogy a keresett tartozék feltüntetésre került-e a termékoldalon. Amennyiben igen, kérünk 3 munkanapon belül töltsd ki a következő űrlapot (Csomagból hiányzó termék bejelentése) és kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.

 

Hibás, sérült terméket kaptam, mi a teendőm?

Nagyon fontos, hogy átvételkor minden esetben ellenőrizd a csomagod tartalmát. Amennyiben átvételkor észleled a sérülést, akkor utasítsd el az átvételt, majd jelezd ügyfélszolgálatunknak, hogy miért nem vetted át a csomagodat. Amennyiben a sérülést azután veszed észre, hogy átvetted azt, kérünk 3 munkanapon belül jelezd ezt a következő űrlap kitöltésével (Sérülten érkezett termék bejelentése) és kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.

 

Hova küldjem a reklamált terméket?

A reklamált terméket a következő címre küldheted:

2141 Csömör, Szabadság út 40. (nem bolt).

 

Hogyan küldjem vissza a reklamált terméket?

A reklamált terméket az összes kiegészítővel és tartozékkal együtt gondosan csomagold be, hogy a szállítás közben ne sérüljön meg. A csomagoláson vagy a csomagoláson belül tüntesd fel az eredeti megrendelésszámot, hogy a csomagodat azonosítani tudjuk. Kérünk, hogy a termék gyári csomagolására ne írj, ne ragassz semmit.

 

A korábban megrendelt termék egyik alkatrészével van probléma. Szükséges az egész terméket visszaküldenem?

Különálló alkatrészeket nem forgalmazunk. Kérünk, jelezd a meghibásodást a következő űrlap kitöltésével (meghibásodott termék ügyintézés). Munkatársaink jelentkezni fognak a további teendőkkel kapcsolatban.

 

Szükséges az eredeti csomagolás a jótállás ügyintézéséhez?

Nem szükséges az eredeti csomagolás, de a termék szállításakor praktikus lehet.

 

Mennyi időbe telik a jótállási ügyintézés?

Igyekszünk a reklamációdat a lehető legrövidebb időn belül lebonyolítani. A jótállási folyamatnak megfelelően a reklamált termék beérkezésétől számított 30 napon belül lezárjuk az ügyet és erről tájékoztatást is küldünk.

 

Miért nem kaptam jótállási jegyet?

A kötelező jótállásról szóló jogszabály értelmében minden termékhez kiállítunk jótállási jegyet, amelynek értéke meghaladja a 10 000 Ft-t. Amennyiben ezt a jótállási jegyet nem kaptad meg, kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben a szia@lumenet.com-on.

Iratkozz fel ragyogó ajánlatainkra
és megajándékozunk egy kuponcsomaggal

Bezárom a videót
Megnézem a terméket