Sérülten érkezett termék bejelentése
Először is elnézésedet kérjük, hogy gondos csomagolásunk ellenére kiszállítás közben megsérült a csomagod.
Sérült csomag esetén a következő lehetőségekkel élhetsz:
- Kicseréljük a terméket - a szállítás is a mi költségünk
- Árleszállítást igényelsz a sérült termékből.
Amennyiben el szeretnél állni a vásárlástól, úgy azt az elállásra vonatkozó feltételekkel tudjuk biztosítani. Ebben az esetben a visszaszállítás díja téged terhel. Ha ezt választod, akkor kérünk jelezd felénk igényedet a https://lumenet.hu/elallas-bejelentes oldalunkon. Kérünk, minden esetben őrizd meg a terméket, mert annak elszállítását követően tudjuk a cseredarabot biztosítani számodra.
Gyakran ismételt kérdések sérült, hiányos csomaggal kapcsolatban:
Sérülten érkezett a csomagom, mit tegyek?
Ha a megrendelt termék sérülten érkezett, úgy kérünk, az átvételtől számított három napon belül jelezd számunkra a https://lumenet.hu/serult-csomag oldalunkon, és munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot.
Hiányzik egy termék a csomagomból, hol tudom jelezni?
Amennyiben a megérkezett csomagban nem találod az összes megrendelt terméket, úgy kérünk, hogy töltsd ki a https://lumenet.hu/hianyos-csomag oldalon található adatlapot. Ebben az esetben munkatársaink logisztikai partnerünktől bekérik a csomagoláskor készült fotókat, így ellenőrizni tudják, hogy a hiányzó termék bekerült-e a csomagba. Hiányzó termékkel kapcsolatos bejelentésed a csomag átvételétől számított 3 napon belül tudjuk elfogadni.
A megrendelt terméknek hiányzik egy tartozéka?
Kérünk, írd meg részünkre a https://lumenet.hu/hianyos-termekcsomag-bejelentese oldalon, és munkatársaink felveszik a kapcsolatot a gyártóval, hogy mihamarabb pótolhassuk a hiányzó alkatrészt. Ne feledd, az átvételtől számított három nap áll rendelkezésedre a bejelentésre, ezek után ilyen jellegű igényed már nem tudjuk teljesíteni.