Belépés
Kiemelt ajánlat LumenExpressz Árajánlat Személyes átvétel Help B2B Ismerj meg minket! Kupon Általános szerződési feltételek Adatkezelési tájékoztató Regisztráció
Belépés
Szűrés
Összehasonlítás
Kedvencek
Termék kategóriák

Sérülten érkezett termék bejelentése

 

Először is elnézésedet kérjük, hogy gondos csomagolásunk ellenére kiszállítás közben megsérült a csomagod. Sérült csomag esetén kártérítésünket akkor tudjuk érvényesíteni a futárszolgálattal, vagy a gyártóval szemben, ha átvételtől számított 72 órán belül jelezzük felé az igényt. Ezért kérünk, hogy amint kézhez kapod rendelésed, tételesen ellenőrizd le termékeid épségét, és ha sérülést tapasztalsz, akkor a kézhezvételtől számított 3 napon belül jelezd részünkre. 

Sérült csomag esetén a következő lehetőségekkel élhetsz:

  • Kicseréljük a terméket - a szállítás is a mi költségünk
  • Árleszállítást igényelsz a sérült termékből.

Amennyiben el szeretnél állni a vásárlástól, úgy azt az elállásra vonatkozó feltételekkel tudjuk biztosítani. Ebben az esetben a visszaszállítás díja téged terhel. Ha ezt választod, akkor kérünk jelezd felénk igényedet a https://lumenet.hu/elallas-bejelentes oldalunkon. Kérünk, minden esetben őrizd meg a terméket, mert annak elszállítását követően tudjuk a cseredarabot biztosítani számodra. A bejelentés kezeléséhez minden esetben szükségünk lesz a csomagolásról és a termékről készült fotókra.  Bejelentésed feldolgozása után kollégánk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén.  Kérünk, töltsd ki az alábbi űrlapot:

Az adataim kezeléséhez hozzájárulok.




Gyakran ismételt kérdések sérült, hiányos csomaggal kapcsolatban:


Sérülten érkezett a csomagom, mit tegyek?

Ha a megrendelt termék sérülten érkezett, úgy kérünk, az átvételtől számított három napon belül jelezd számunkra a https://lumenet.hu/serult-csomag oldalunkon, és munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot.

 

Hiányzik egy termék a csomagomból, hol tudom jelezni?

Amennyiben a megérkezett csomagban nem találod az összes megrendelt terméket, úgy kérünk, hogy töltsd ki a https://lumenet.hu/hianyos-csomag oldalon található adatlapot. Ebben az esetben munkatársaink logisztikai partnerünktől bekérik a csomagoláskor készült fotókat, így ellenőrizni tudják, hogy a hiányzó termék bekerült-e a csomagba. Hiányzó termékkel kapcsolatos bejelentésed a csomag átvételétől számított 3 napon belül tudjuk elfogadni. 

 

A megrendelt terméknek hiányzik egy tartozéka?

Kérünk, írd meg részünkre a https://lumenet.hu/hianyos-termekcsomag-bejelentese oldalon, és munkatársaink felveszik a kapcsolatot a gyártóval, hogy mihamarabb pótolhassuk a hiányzó alkatrészt. Ne feledd, az átvételtől számított három nap áll rendelkezésedre a bejelentésre, ezek után ilyen jellegű igényed már nem tudjuk teljesíteni.

Kérd a legjobb ajánlatokat e-mailben
és megajándékozunk egy kuponcsomaggal!

Bezárom a videót
Megnézem a terméket