Belépés
Termékek
Megújulásra FEL! Premilum Club B2B Info Online Ügyintézés Márkák Árajánlat Ismerj meg minket! Kupon Általános szerződési feltételek Adatkezelési tájékoztató Pályázat
Belépés
Szűrés
Kedvencek
Termék kategóriák

Meghibásodott termék ügyintézés

 

Vissza az előző oldalra

 

Minden termékünk esetében a számlán tételesen feltüntetjük a gyártó garancia vállalását, amennyiben pedig a kötelező jótállás feltételei teljesülnek, jótállási jegyet is mellékelünk a csomaghoz. 

Sajnos nem tudunk garanciát vállalni autóizzókra (kivéve Osram Ultra Life sorozat), mert azok élettartama az autó feszültségszintjétől függ, továbbá a hagyományos és halogén izzókra, speciális fényforrásokra, mert azok élettartama szintén a működtető feszültségtől függ. 

Termékreklamációt kizárólag az általunk eladott termékekre tudunk fogadni, mely tényt minden bejelentést követően megvizsgálunk.

Amennyiben a vásárolt termék átvételt követően meghibásodott, és a fentiek szerint vonatkoznak rá garanciális vállalások, kérünk vásárlásod jellege alapján a megfelelő gombra kattintva töltsd ki a megjelenő űrlapot. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérünk a teljes megrendelésszámod add meg, melyet a számlán 'külső megrendelésszám' vagy 'webáruház megrendelésszám'-ként találsz meg. 
Bejelentésed feldolgozása után kollégánk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén.
 
Mivel a világ legnagyobb fényforrás gyártói folyamatosan fejlesztik termékeiket, fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a korábban vásárolt termék „utódját”, azaz egy jellemzően azonos fogyasztású, azonos színhőmérsékletű, azonos formájú, de a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően korszerűbb terméket küldjünk Neked.

Iratkozz fel ragyogó ajánlatainkra
és megajándékozunk egy kuponcsomaggal

Bezárom a videót
Megnézem a terméket