Belépés
Termékek
Óriásplakát ajánlatok Akció Online Ügyintézés Info PontNeked Árajánlat Üzletünk Márkák Szállítási költségek Ismerj meg minket!
Belépés
Kedvencek
Termék kategóriák

Sikertelen online fizetés

 

Vissza az előző oldalra

 

Amennyiben nem sikerült rendelésedet online kifizetni, azt a vásárlói fiókodban tudod újra kezdeményezni. Ehhez jelentkezz be profilodba, és válaszd ki azt a rendelésedet, amelynél sikertelen volt a bankkártyás fizetés.

Rendelésed leadása után néhány percen belül postafiókodba „Készletinformáció rendeléseddel kapcsolatban” tárgysorú levelet küldünk. Így az sem baj, ha nincs regisztrációd. Elég, ha a levélben megtalálható hivatkozásra kattintasz, és ismételten kezdeményezheted az online fizetést.

A fizetés sikerességéről minden esetben visszaigazolást küldünk számodra.

Amennyiben nem szeretnéd a fizetést újra kezdeményezni, mert inkább fizetési módot változtatnál, azt a megrendelés módosítása menüpontban tudod jelezni felénk.

Megrendelésed a sikertelen online fizetés ellenére megérkezik rendszerünkbe, ezért kérünk, ha meggondoltad magad a vásárlással kapcsolatban, azt jelezd számunkra. 

 

 

Iratkozz fel ragyogó ajánlatainkra
és megajándékozunk egy kuponcsomaggal