Belépés
Kiemelt ajánlat LumenExpressz Árajánlat Személyes átvétel Help B2B Ismerj meg minket! Kupon Általános szerződési feltételek Adatkezelési tájékoztató Regisztráció
Belépés
Szűrés
Összehasonlítás
Kedvencek
Termék kategóriák

Sikertelen online fizetés

 

Amennyiben az online bankkártyás fizetést választottad, és az nem sikerült, úgy azt a vásárlói fiókodban tudod újra kezdeményezni. Ehhez jelentkezz be profilodba, és válaszd ki azt a rendelésedet, amelynél sikertelen volt a bankkártyás fizetés. Rendelésed leadása után néhány percen belül postafiókodba „Készletinformáció rendeléseddel kapcsolatban” tárgysorú levelet küldünk. Így az sem baj, ha nincs regisztrációd. Elég, ha a levélben megtalálható hivatkozásra kattintasz, és ismételten kezdeményezheted az online fizetést. A fizetés sikerességéről minden esetben visszaigazolást küldünk számodra. Amennyiben nem szeretnéd a fizetést újra kezdeményezni, mert inkább fizetési módot változtatnál, azt a megrendelés módosítása menüpontban tudod jelezni felénk.

Megrendelésed a sikertelen online fizetés ellenére megérkezik rendszerünkbe, ezért kérünk, ha meggondoltad magad a vásárlással kapcsolatban, azt jelezd számunkra. 

 

 

Kérd a legjobb ajánlatokat e-mailben
és megajándékozunk egy kuponcsomaggal!

Megnézem a terméket