Sikertelen online fizetés
Amennyiben az online bankkártyás fizetést választottad, és az nem sikerült, úgy azt a vásárlói fiókodban tudod újra kezdeményezni. Ehhez jelentkezz be profilodba, és válaszd ki azt a rendelésedet, amelynél sikertelen volt a bankkártyás fizetés. Rendelésed leadása után néhány percen belül postafiókodba „Készletinformáció rendeléseddel kapcsolatban” tárgysorú levelet küldünk. Így az sem baj, ha nincs regisztrációd. Elég, ha a levélben megtalálható hivatkozásra kattintasz, és ismételten kezdeményezheted az online fizetést. A fizetés sikerességéről minden esetben visszaigazolást küldünk számodra. Amennyiben nem szeretnéd a fizetést újra kezdeményezni, mert inkább fizetési módot változtatnál, azt a megrendelés módosítása menüpontban tudod jelezni felénk.
Megrendelésed a sikertelen online fizetés ellenére megérkezik rendszerünkbe, ezért kérünk, ha meggondoltad magad a vásárlással kapcsolatban, azt jelezd számunkra.