Belépés
Termékek
Óriásplakát ajánlatok Akció Online Ügyintézés Info PontNeked Árajánlat Üzletünk Márkák Szállítási költségek Ismerj meg minket!
Belépés
Kedvencek
Termék kategóriák

Sérült vagy hiányos csomag bejelentése

 

Vissza az előző oldalra

 

Először is elnézésedet kérjük, hogy gondos csomagolásunk ellenére kiszállítás közben megsérült a csomagod, vagy hiányosan kaptad kézhez.

Sérült csomag esetén kártérítésünket akkor tudjuk érvényesíteni a futárszolgálattal szemben, ha átvételtől számított 72 órán belül jelezzük felé az igényt. Ezért kérünk, hogy átvételt követően tételesen ellenőrizd le csomagod épségét, mert erre vonatkozó kárigényt a fentiek miatt 3 napon belül tudunk csak elfogadni. 

Kérünk, minden esetben őrizd meg a sérült terméket, mert annak elszállítását követően tudjuk a csere darabot biztosítani számodra. 

A bejelentés kezeléséhez minden esetben szükségünk lesz a csomagolásról és a sérült termékről készült fotókra.

Vásárlásod jellege alapján a megfelelő gombra kattintva kérünk töltsd ki a megjelenő űrlapot.

Bejelentésed feldolgozása után kollégánk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén. 

 

Iratkozz fel ragyogó ajánlatainkra
és megajándékozunk egy kuponcsomaggal