A kitöltött űrlap tartalmáról egy másolatot küldtünk számodra a megadott e-mail címre.
Munkatársaink hamarosan törlik a jelzett terméket megrendelésedből.
Amennyiben a rendelésedben szereplő további termékek raktáron vannak, úgy megkezdjük megrendelésed csomagolását, és az általad választott szállítási módnak megfelelően átadjuk a futárszolgálatnak. Ha még nem áll minden rendelkezésre, úgy az utolsó termék beérkezésével indítjuk a szállítást.
Ha a törölt terméken kívül más nem szerepelt a megrendelésedben, úgy a teljes megrendelést töröljük.
Előre kifizetett rendelés esetén helyesbítő számla kerül kiállításra, és a termék vételára visszautalásra kerül.
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8-16 óráig kezeli a bejelentéseket, beérkezési sorrendben.
Munkaszüneti napok után a bejelentések száma is magasabb, így a hét elején előfordulhat, hogy kérésed csak később kerül feldolgozásra, de mindenképpen kezeljük.
Kérünk, ne küldj el többször azonos tartalmú űrlapot, mert azzal lassítod a feldolgozást.
Üdvözlettel:
Lumenet Team