Belépés
Kiemelt ajánlat LumenExpressz Árajánlat Személyes átvétel Help B2B Ismerj meg minket! Kupon Általános szerződési feltételek Adatkezelési tájékoztató Regisztráció
Belépés
Szűrés
Összehasonlítás
Kedvencek
Termék kategóriák
FEL!

Kedves Vásárlónk!

10 év sok idő. 2012. nyarán egy hosszas baráti sörözéssel indult a történetünk, amikor úgy döntöttünk, hogy az akkor már sokéves világítástechnikai kereskedelmi tapasztalatunkat felhasználva webáruházat nyitunk. Azt láttuk, hogy a hagyományos világítástechnikai kereskedelem a standard termékek még olcsóbban való értékesítésének bűvköre körül forog és a speciálisabb igényeket elég rosszul szolgálják ki a kereskedők. A koncepció az volt, hogy minél szélesebb körű, de szakmailag megkérdőjelezhetetlen minőségű termékeket kínáljunk jövőbeni vásárlóinknak.


Akkoriban a világítástechnikai gyártók nem igazán hittek abban, hogy termékeiket lehetséges interneten is eladni és az évtizedes múlttal rendelkező hagyományos kereskedők sem fogadták kitörő örömmel az újítókat. Természetesen a legnagyobb kihívás a vásárlói bizalom elnyerése volt. Kitartóan hittünk azonban abban, ha becsületesen dolgozunk, annak előbb-utóbb meglesz az eredménye.


Sikerre FEL!

Ma már végtelenül büszkék vagyunk arra, hogy olyan nagyszerű csapatunk van, ahol mindannyiunknak szenvedélye a minőségi világítástechnika. Odaadásunknak köszönhetően eddig közel 12 millió látogatónk, már több mint félmillió rendeléssel szavazott nekünk bizalmat. Odafigyelésünket a szakma is díjazta, mára az e-kereskedelem szinte minden díját megnyertük. Eközben minden általunk forgalmazott világítástechnikai gyártónak a legnagyobb hazai e-kereskedői, több esetben pedig disztribútorai lettünk.


Innovációra FEL!

10 év alatt nagyot fordult velünk a világ, hiszen egy évtizeddel ezelőtt még elképzelhetetlen volt, hogy egy vásárló az interneten rendeljen meg egy csillárt. Eközben ma az a legfontosabb kérdése, hogy hogyan kaphatja meg a számára legkényelmesebb szállítási móddal, a leggyorsabban rendelését. A célunk az első perctől fogva az volt, hogy az online világítástechnikai piac úttörői legyünk, ezért nyereségünk nagy részét a mai napig fejlesztésekre fordítjuk. Minden fejlesztésünk alapelve, hogy a vásárlóink fejével gondolkozzunk: mi lenne az elvárásunk, ha mi vásárolnánk a Lumeneten? Válogatott termékkínálat, előre számítható szállítási nap, megnyugtató garanciák, segítőkész ügyfélszolgálat, szaktanácsadás országosan elismert világítástechnikai szakemberektől, kiváló minőségű termékfotók, döntést segítő termékvideók, bármely eszközről kiváló vásárlói élményt nyújtó weboldal? Neked melyik fontos?



Nekünk mind fontos. Ugyanakkor egy vállalkozásnak időről-időre mérlegelnie kell, hogy mi az erőssége és mi a gyengesége. A 10 éves jubileum kiváló alkalom erre. Hűséges vásárlóként bizonyára Te is szembesültél azzal, hogy a novemberi főszezonban az általad és általunk is vártnál lassabban tudtuk teljesíteni rendelésed. Történt mindez annak ellenére, hogy rengeteg fejlesztésünk fókusza a logisztika, több százezer darabos készlettel készülünk fel az őszre és számtalan plusz munkatárs odaadóan dolgozik a feladaton. Mégis, még ekkora odafigyelés mellett is előfordult, hogy nem tudtuk garantálni az általad már megszokott másnapi kiszállítást. Ugyanígy ügyfélszolgálatunk is nehezebben elérhető ebben az időszakban. Ahhoz, hogy mégis teljesíteni tudjuk a vásárlói rendeléseket, átszervezésekre volt szükség – ez azonban visszaveti a termékfejlesztést, így nem tud olyan mértékben növekedni portfoliónk, ahogyan azt szeretnénk. Ezeken a területeteken tehát változtatnunk, korszerűsítenünk kell, hogy egész évben kiemelkedően magas szolgáltatási színvonalat nyújthassunk Neked. De akármennyire szeretnénk, nem biztos, hogy jól látjuk minden gyengeségünket, ezért most a Te segítségedet kérjük: kérünk töltsd ki „Fel! Mérünk!” anonim kérdőívünket és szólj bele a Lumenet jövőjébe!





Változásra FEL!

2022. a változás éve lesz a Lumenetnél. Tudjuk, hogy rengeteg lépésen át vezet az út, hogy jobb szolgáltatást nyújtsunk Neked, ezért a „FEL” kampányunk keretében ezen az oldalon lépésről-lépésre tájékoztatni fogunk az őszig tartó folyamatról. A következő időszakban tehát nagyon sok újdonsággal, innovációval várunk!




Kérünk, tarts velünk!


Üdvözlettel:

Lis László és Zabari István


Lis László és Zabari István
Alapítók

Tovább

Együttműködési megállapodást kötött a Lumenet és a Webshippy

Zabari István
Zabari István
2022.05.24 08:56
Együttműködési megállapodást kötött a Lumenet és a Webshippy

Az e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. 

A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé ár érzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke és Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.

 

A pandémia hatására a kereskedelmi szektor hatalmas változáson ment keresztül, gombamód kezdtek szaporodni a webshopok, sok kereskedőnek egyik napról a másikra kellett átállnia az online térben való értékesítésre ahhoz, hogy talpon tudjon maradni. Sokan azonban nem vették figyelembe, hogy milyen extra szolgáltatásokat kíván meg az e-kereskedelem, ha sikeresen akarnak teljesíteni. „Az online értékesítés során például felmerül a szükségessége a csomagolóasztaloknak, az ügyfélszolgálatnak, a futárcégeknek vagy adott esetben saját futároknak, illetve további magas költségű technikai fejlesztéseknek. Ha ezek a területek nincsenek megfelelően kezelve, a vásárlók nem fognak minőségi szolgáltatást kapni és elpártolnak az adott üzlettől” – Zabari István.


Ezen a ponton érdemes elgondolkozni, hogy a megfelelő beruházással és fejlesztésekkel képes-e a cég a megfelelő gyorsasággal és minőséggel teljesíteni a rendeléseket és kezelni az ügyfeleket, vagy érdemes olyan partnert találni, aki ezekre a területekre specializálódott. Mindezeket számításba véve döntött úgy hazánk legnagyobb világítástechnikai webáruháza, hogy együttműködésre lép a Webshippy robotizált fulfillment center szolgáltatóval. A stratégiai megállapodás keretében a jövőben a Webshippy látja el a Lumenet teljes logisztikai tevékenységét Magyarországon és Szlovákiában, a Lumenet pedig évtizedes törékeny áru kezelési és Marketplace tapasztalatával segíti a Webshippy töretlen fejlődését.

 

Perényi András- Webshippy ügyvezető, Zabari István és Lis László Lumenet - alapító tulajdonosok


Mindenki azt csinálja, amihez a legjobban ért

 „Az együttműködésünk egyik legnagyobb előnye, hogy elkerülhetjük a termékek kiszállításának csúszását. Például az októbertől-decemberig tartó időszakban rendszeresen küzdöttünk a problémával, hogy a rendeléseket időben fel tudjuk dolgozni, becsomagolni és kiszállítani. Emellett a közös projekt, illetve az online kereskedelem másik különlegessége, hogy lehetőségünk van bizonyos termékek forgási sebességének felgyorsítására” – mutat rá a Lumenet ügyvezetője. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az offline üzletekben időnként eladhatatlannak tűnő termékekre is meg lehet találni az online térben a vásárlókat.


A Lumenet évente közel 100 ezer rendelést teljesít, egy csomagban összesen átlagosan 6 db termék van. A vásárlók számára nem jelent hátrányt, hogy mostantól a személyes vásárlás helyett csak online rendelhetnek, hiszen a Webshippyel történő együttműködés révén lehetőség nyílik még aznapi kiszállítással hozzájutni a kívánt termékekhez. „A közös munkával előáll az az igen ideális állapot, amikor mindenki azt teheti, amihez a legjobban ért. Mi az értékesítéssel és szakmai tanácsadással foglalkozhatunk, míg a Webshippy a logisztika és a kiszállítás legmagasabb minőségű kivitelezésével” – fűzi hozzá Zabari István.

 

Változnak a vásárlók elvárásai

„Az e-kereskedelem piaca folyamatos növekedésben van, az elmúlt évben 30%-os bővülést tapasztaltunk, és az idei évben további dinamikus növekedést várunk” – mondta el Perényi András, a Webshippy ügyvezetője. „A hazai vásárlókról elmondható, hogy már közel sem az a lényeges, hogy valamit minél olcsóbban tudjanak megvásárolni, sokkal inkább az adott termék minősége, mindez pedig a szolgáltatásokra is igaz. Már nem csupán a szállítás díja a meghatározó a választásnál, hanem az is, hogy az minél gyorsabban és gördülékenyebben történjen. A partnereinknek és a vásárlóknak is kényelmesebb és előnyösebb, hogy adott esetben már a rendelés napján ki tudjuk szállítani a csomagokat. Fulfillment centereinkben olyan robotizált rendszerekkel valósítjuk meg a rendelések összekészítését, mint amilyeneket az Alibaba, vagy az Amazon is használ, ezzel növelve az általunk képviselt webáruházak versenyképességét.” – tette hozzá a Perényi András.

 

Kérd a legjobb ajánlatokat e-mailben
és megajándékozunk egy kuponcsomaggal!

Megnézem a terméket