Nem fogjátok elhinni, de a minap (2023.08.15.) egy felkészületlen vizsgabiztos kirakta a kocsimat a vizsgasorról, mert a teljes első fényszóró garnitúrában ez a termékcsalád van, illetve még az ez előtti 4200K-s generáció (helyzet, tompított, távolsági, köd). Az indoka az volt, hogy kék az izzók bevonata, és kéken nem világíthat semmi egy 23 éves kocsin. Pedig a 4200K-s verziónak a színhőmérséklete bőven nem mondható sem kéknek, sem fehérnek. Tuti fel sem kapcsolta őket, csak meglámpázta kívülről és látta, hogy kéken bevillan a külső fényre. Azt hittem viccel, de egy vaskalapos barom volt, és ami meglepő, hogy fiatal. Hiába bizonygattam, hogy az ECE R37 szabályozásnak megfeleltette a gyártó és fel is van ez tüntetve rajta, nem érdekelte. Hihetetlen az emberi butaság.
Elvittem egy másik helyre, ott együtt értetlenkedtünk és nevettünk a nem normálison, és meglett a műszaki.
Minden esetre nekem ez az izzócsalád régi kedvencem a jól beállított színhőmérséklete miatt. Mivel én viszonylag keveset autózom, így nálam az élettartammal sincs gond.
A színhőmérséklete jó, ennek az 5000K-snak már biztos jobb, mint az előző 4200-as generációnak, de a Cool Blue Boost az viszont mégjobb, és tényleg fehér, amit egy izzószálasról nehezen hinne el az ember. Előző kocsiban az volt, most meg nem lehet kapni egy ideje sajnos.
Továbbá rendkívül minőségi az Osramok kidolgozottsága, amikor kézbe veszed az az érzésed, hogy ez egy jó és minőségi alkatrész.
Előnyök
Valóban fehéresebb színhőmérséklet, szép kidolgozottság.
Hátrányok
Részemről nincs.