Kapcsolatfelvétel
Ha segítségre van szükséged a vásárlási folyamattal, vagy weboldalunk használatával kapcsolatban, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre. Telefonos ügyfélszolgálatunkat a gyorsabb és hatékonyabb online ügyintézés érdekében megszüntettük. Amennyiben az egyeztetéshez mindenképpen élőszavas kapcsolatfelvételre van szükség, úgy munkatársunk a +3620333 kezdetű számról fog keresni az általad megadott telefonszámon. Meghibásodással kapcsolatos bejelentésedet kizárólag a meghibásodott termék ügyintézés menüpont alatt tudod jelezni számunkra. Ha műszaki segítségre van szükséged, azt a lenti űrlap kitöltésével tudod jelezni számunkra. Amennyiben sérülten, vagy hiányosan érkezett csomagod, vagy hiányzik a termék egy tartozéka úgy kérünk azt a megfelelő űrlap kitöltésével jelentsd be részünkre. Webáruházunk ezen a felületen keresztül nem fogad megrendeléseket, így kérünk a megkeresésnél ezt vedd figyelembe. Kérünk, töltsd ki az alábbi űrlapot, és munkatársunk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén:
Elindult chatbot szolgáltatásunk, mellyel gyorsan, egyszerűen, önállóan intézhetsz ügyeket. Ellenőrizheted megrendelésed állapotát, módosításokat végezhetsz rajta a feldolgozottság állapotától függően, igényelhetsz számlamásolatot, de a bot segít keresni is termékeink között. Próbáld ki! Kattints az alábbi gombra, vagy a lap alján megjelenő Messenger ikonra!
Ha a chatbottal nem járnál sikerrel, töltsd ki az oldalon található űrlapot!