Belépés
Kiemelt ajánlat LumenExpressz Árajánlat Személyes átvétel Help B2B Ismerj meg minket! Kupon Általános szerződési feltételek Adatkezelési tájékoztató Regisztráció
Belépés
Szűrés
Összehasonlítás
Kedvencek
Termék kategóriák

Meghibásodott termék ügyintézés

 

Minden termékünk esetében a számlán tételesen feltüntetjük a gyártó önkéntes garancia vállalását, amennyiben pedig a kötelező jótállás feltételei teljesülnek, jótállási jegyet is mellékelünk a csomaghoz. A gyártó önkéntes vállalása különbözhet attól függően, hogy a terméket természetes, vagy jogi személy vásárolta. A számlán mindkét értéket feltűntetjük. Sajnos nem tudunk garanciát vállalni autóizzókra (kivéve Osram Ultra Life sorozat), mert azok élettartama az autó feszültségszintjétől függ, továbbá a hagyományos és halogén izzókra, speciális fényforrásokra, mert azok élettartamát is jelentősen befolyásolja a működtető feszültség.   Termékreklamációt kizárólag az általunk eladott termékekre tudunk fogadni, mely tényt minden bejelentést követően megvizsgálunk a terméken lévő látható és nem látható azonosítók alapján. Bejelentésed feldolgozása után kollégánk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén. Mivel a világ legnagyobb fényforrás gyártói folyamatosan fejlesztik termékeiket, fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a korábban vásárolt termék „utódját”, azaz egy jellemzően azonos fogyasztású, azonos színhőmérsékletű, azonos formájú, de a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően korszerűbb terméket küldjünk Neked. Amennyiben a meghibásodott termék a fentiek szerint érvényes jótállással rendelkezik úgy kérünk, töltsd ki az alábbi űrlapot:

Az adataim kezeléséhez hozzájárulok.




Gyakran ismételt kérdések jótállással kapcsolatban:


Meddig tart a jótállási idő?

Az adott termékre vonatkozó jótállási időt megtalálod a számlán a termék neve alatt. Két értéket is fogsz találni. Az egyik természetes személy, a másik jogi személyre vonatkozik.

 

Miért van különböző jótállási idő cég vagy magánszemély esetén?

A gyártó önkéntes jótállás esetén mérlegelheti, hogy mely felhasználói csopornak milyen hosszú ideig biztosítja extra szolgáltatását. Belátható, hogy egy világító eszköz lakossági használat során hosszabb idő alatt teljesíti a várható üzemidőt, mint ipari felhasználás esetén, ezért szerepelhet  természetes személynél magasabb érték jótállási időnél.

 

Mit jelent az önkéntes jótállás?

Forgalmazot termékeink esetén a gyártók a kötelező jótállás szabályaitól eltérhetnek úgy, hogy az a vásárló számára előnyösebb legyen. Többnyire ez hosszabb jótállási időt jelent. Ebben az esetben a törvény által biztosított kötelező jótállási idő után a gyártó vállalja, hogy a megadott határidőig biztosítja a termék javítását/cseréjét. Ezen időszak alatt a gyártó által meghatározott feltételek az irányadók például a szállítással kapcsolatban.

 

Hol tudom jelezni, ha meghibásodott egy termék?

Meghibásodást a https://lumenet.hu/meghibasodott-termek oldalunkon található űrlapon tudsz bejelenteni.

 

Ki vállalja a jótállást?

A jótállást minden esetben a készülék gyártója vállalja, a Lumenet Kft. az ügyintézés során közvetítőként jár el.

 

Ki vizsgálja meg, hogy hibás-e a termék?

A visszaküldött terméket szakértő munkatársaink vizsgálják. Egyedi esetekben a gyártó is bekérheti a terméket. Ilyenkor az ügyintézés az átlagosnál tovább tarthat.

 

Mikor nem érvényesíthető jótállás?

Nem érvényesíthető jótállás, ha a meghibásodás a jótállási időn túl történik; a meghibásodás bizonyíthatóan nem rendeltetésszerű használatból ered; törés esetén; beázás esetén, ha a termék vízvédettsége nem teszi lehetővé a vizes környezetben történő használatot; a termék nem tartozik a jótállásra kötelezett termékek közé, és nem vonatkozik rá önkéntes jótállás (pl. autóizzók).

 

Miért nincs jótállás autóizzóra?

A kötelező jótállás 10.000Ft egységár alatti termékre nem vonatkozik. A gyártó ebben az esetben is vállalhat önkéntesen jótállást (pl. Osram Ultra Life), azonban autóizzók esetében ez nem jellemző. Ennek oka, hogy a működtetési körülmények, illetve a használat ideje pontosan nem paraméterezhető. Az autó elektromos rendszerének feszültsége, a feszültség ingadozása, az esetleg - egyes autótípusoknál (pl. Toyota, Skoda egyes modelljei) üzemszerűen - megjelenő feszültséglökések jelentősen befolyásolják a fényforrás élettartamát. Ez hatványozottan igaz az emelt fényerejű, esetleg emelt színhőmérsékletű termékekre, melyek élettartama a plusz fénymennyiség létrehozása miatt eredendően is kevesebb. A használat időtartamát naptári időszakban kifejezni lehetetlen, hiszen egy éjszakai személyfuvarozó jelentősen hamarabb teljesíti a várható üzemidőt, mint egy magánfelhasználó, aki csak alkalmanként közlekedik bekapcsolt világítással. A Lumenet Kft. ennek ellenére az esetlegesen irreális idő alatt meghibásodó termékekre önként vállal a vásárlástól számított egy hónap jótállást. Ennyi idő alatt a gyártási hibás izzók már tönkre mennek. Ennél hosszabb idő után azonban már nem áll módunkban a terméket kicserélni.

Kérd a legjobb ajánlatokat e-mailben
és megajándékozunk egy kuponcsomaggal!

Bezárom a videót
Megnézem a terméket