Belépés
Termékek
Megújulásra FEL! Premilum Club Szállítási költségek B2B Info Online Ügyintézés Márkák Árajánlat Ismerj meg minket! Kupon Általános szerződési feltételek Adatkezelési tájékoztató Pályázat
Belépés
Szűrés
Kedvencek
Termék kategóriák

Házhozszállítási információ

Kedves Vásárlónk!

Az év nagy nagy részében, ha raktáron lévő termékeket rendelsz hétköznap 15 óráig, rendelésed feldolgozását még aznap megkezdjük. Nagy örömünkre, januári óriásplakát kampányunk olyan sikeres, hogy a következő napokban nem tudjuk garantálni, hogy csomagod még aznap átadjuk a választott futárszolgálatnak. Néhány napon belül több új munkatársat veszünk fel, tehát várhatóan rövidesen utólérjük magunkat.

A jelenlegi terheltség alapján úgy számolj kérünk, hogy készleten lévő rendelésed 2-4 munkanapon belül adjuk át a választott futárszolgálatnak, mely az esetek 99%-ban a következő munkanapra házhoz szállítja azt. Csomagpontos átvétel esetén plusz egy munkanappal számolj.



Kollégáink megfeszített tempóban dolgoznak, hogy rendelésed a lehető leghamarabb kiszolgáljuk és természetesen minden lépésről e-mailben azonnal tájékoztatunk.

Köszönjük megértésed!
Amennyiben rendelésed tartalma készleten van (ár alatt látható a raktárkészlet), még a rendelésed napján átadjuk csomagodat a Sprinter futárszolgálat munkatársának.


Ez esetben a csomag várható érkezéséről még a mai nap folyamán Sprinter is fog Neked e-mailben tájékoztatást küldeni. Kérésünknek megfelelően - kézbesítés előtt a futár egyeztetni fog Veled a megadott telefonszámon.


Ugyan kicsi rá az esély, de, ha a csomag átvételekor a csomagolás esetleges sérülése feltételezhető, kérd a futártól, hogy a jelenlétében szeretnéd kibontani a csomagot. Amennyiben kibontás után bebizonyosodik, hogy a termék megsérült, vetess fel jegyzőkönyvet a futárral, hogy az esetleges kártérítési igényünket a Sprinter felé érvényesíteni tudjuk. A számlát a dobozban fogod találni.

 

Iratkozz fel ragyogó ajánlatainkra
és megajándékozunk egy kuponcsomaggal

Megnézem a terméket