Belépés
Kiemelt ajánlat LumenExpressz Árajánlat Help B2B Ismerj meg minket! Kupon Általános szerződési feltételek Adatkezelési tájékoztató Pályázat Regisztráció
Belépés
Szűrés
Összehasonlítás
Kedvencek
Termék kategóriák

Vásárlási folyamat


Keresd meg a megvásárolni kívánt terméket!
 


Erre több lehetőséged is van webáruházunkban:
 

 

  • Amennyiben ismered a termék nevét, vagy paramétereit, akkor írd be azt az oldal tetején található termékkeresőbe:

Termékkereső

A kereső az ismert információk alapján javaslatokat tesz a termékre. Ha látod, közötte a számodra megfelelőt, akkor egyszerűen kattints rá a termékoldal megnyitásához. Ha nem találod azt, amit kerestél, használd az ‘ENTER’ gombot, és weboldalunk megkeresi a hasonló árucikkeket. Ezekből kiválaszthatod a neked megfelelőt. Ha egyik esetben sem jársz szerencsével, úgy használd a https://lumenet.hu/reszletes-kereses oldalunkon található részletes keresést. 

  • Ha nem ismered a termék nevét, vagy nincs konkrét elképzelésed, úgy válaszd a Termék kategóriákfület! A lenyíló menüből kiválaszthatod, hogy mely termékkörben szeretnél böngészni. A kiválasztott termékkör alatt további alkategóriákat találsz. Ezekből tudod kiválasztani a számorda megfelelőt. Amennyiben egy kategória termékei tovább szűkíthetők, úgy további almenüket is létrehoztunk a könnyebb keresés érdekében.  

Ha van olyan márka, amit kedvelsz, úgy az ő termékkínálatukból külön is tudsz válogatni. Ehhez kattints az oldalon található Márkák fülre! Itt megtalálhatod a webáruházunkban található összes márka termékeit. 

  • Egy terméket tulajdonságai alapján több kategóriában is megtalálhatsz. Például egy mozgásérzékelővel és napelemmel ellátott reflektort a mozgásérzékelős reflektorok és a napelemes reflektorok kategóriája is tartalmazza.  
  • Egy kategória nagyon sok terméket tartalmazhat, ezért a megfelelő kiválasztásához szűrők állnak a rendelkezésedre. Ezek különböző szempontok alapján segítenek szűkíteni a megjelenítendő termékek körét. Egyszerre több szűrési lehetőséget is beállíthatsz. A szűrők hatással vannak egymásra, így a kiválasztható termékek száma a szűrések arányában csökken. Új szűrés indítása előtt használhatod a Szűrés törlése funkciót. 
  • Lehetőséged van több termék paramétereit egy oldalon összehasonlítani. Ehhez kattints a vizsgálni kívánt termékeknél található Hasonlítsd össze felirat mellett található jelölőnégyzetre, majd indítsd el az összehasonlítást. Egyszerre négy termék paramétereit tudod vizsgálni. 

 

Megtaláltad a terméket. Milyen információkat találsz a termékoldalon? 

 

  • A termék megnevezése fölött szürke mezőkben láthatod azokat a kategóriákat, melyekben az adott árucikk megtalálható. Ezekre kattintva valamilyen szempont alapján hasonló termékeket találhatsz. 
  • Amennyiben a termékből található saját raktárunkban, úgy zöld mezőben láthatod, hogy mekkora mennyiség érhető el belőle Azonnal raktárról. Ha csak a gyártó raktárában található, úgy fekete mezőben szállítási idő x nap, például a Szállításihatáridő kifejezést olvashatod, és azt, hogy megrendelés esetén várhatóan mennyi idő alatt érkezik be raktárunkba. 
  • Előfordulhat, hogy nagyobb mennyiségre lenne szükséged, mint a raktárkészletünk. Ebben az esetben a várható szállítási időt is itt találod. 
  • Több gyártó biztosítja részünkre a saját raktárkészletét, így megtudhatod, hogy mekkora mennyiség áll rendelkezésre a megrendelésedhez a gyártónál. 
  • Gyártói garanciánál olvashatod, hogy milyen jótállási idő vonatkozik a cikkre magánszemély, illetve jogi személy részére. 
  • Termék adatok alatt a kiválasztott termék ismert paramétereit találod. 
  • Mód van még az adott termékről kérdést feltenni, vagy véleményt írni. Használd bátran ezt a lehetőséget. 

 

Termék ár:  

Egy termék alatt több árat is találhatsz: 

  • Biztosan megtalálod az árucikk fogyasztói árát. 
  • Termékeink jelentős részénél igyekszünk az internet legalacsonyabb árát biztosítani. Ezeknél a cikkeknél a %%%TOP ÁR felirat látható. Ilyen emblémával ellátott árucikkek esetén további termékkedvezmény nem vehető igénybe.
  • B2B vásárlóként a cégedre vonatkozó árat láthatod netto ár+ÁFA formátumban. 

 

Kiválasztottam a terméket, szeretném megvásárolni: 

  • A Plusz mínusz jel jelekkel beállíthatod, vagy közvetlenül beírhatod a kívánt darabszámot. 
  • Ezután a Kosárba feliratra kattintva a termék(ek) a kosárba kerül(nek). 

 

Megrendelés véglegesítése: 

  • A narancssárga ikonra kattintva a kosároldalra érkezel. 
  • Itt megtalálod felsorolva a kiválasztott terméke(ke)t. 
  • Minden terméksor alatt jelezzük a pillanatnyi elérhetőséget. 
  • Amennyiben olyan termék került a kosárba, amire nincs szükséged, úgy azt itt még törölheted. 
  • Módosíthatod a darabszámot is, itt ne felejts a ‘Frissít’ feliratra kattintani! 
  • Ha eszedbe jutna, hogy valami lemaradt a rendelésből, a bal felső sarokban található LUMENET feliratra kattintva még visszatérhetsz az áruházba. 
  • Amennyiben mindent rendben találsz, úgy kattints a Rendelés folytatása gombra! 

 

Szállítás és fizetés: 

  • Ezen az oldalon a jelölők segítségével kiválaszthatod a szállítás és a fizetés módját. 
  • A Tovább a megrendeléshez gombra kattintva továbblépsz az ellenőrzésre. 

 

Ellenőrzés:

  • Ezt az oldalt nézd végig tételesen, hogy biztosan minden adat megfelelő legyen! 
  • Itt még egyszer láthatod, hogy a kiválasztott termékek azonnal szállíthatók, vagy várhatóan mennyi idő múlva érkezik be raktárunkba. Ha hibát találnál, itt még javíthatsz. 
  • Amennyiben az Megrendelem gombra kattintasz, úgy a kosár tartalma megrendelésre kerül, a megadott e-mail címre értesítést küldünk, hogy befogadtuk a megrendelésed. 
  • Ha online fizetési módot választottál, úgy oldalunk átirányít a fizetési oldalra, ott kövesd a szolgáltató utasításait. 
  • A rendelés befejeztével elküldjük a megrendelés azonosítóját. 

Köszönjük megrendelésed. 

 




Gyakran ismételt kérdések termékek kiválasztásával kapcsolatban:

Nem vagyok biztos abban, hogy jó terméket választottam. Mit tegyek?

A legtöbb, oldalunkon elérhető termékhez részletes adatlap áll a rendelkezésedre, illetve egyre több esetben bemutatóvideókkal és termékleírásokkal is találkozhatsz. Autóizzó keresőnk segít, hogy gépjárművedhez néhány lépés után megtaláld a megfelelő fényforrásokat. Abban az esetben, ha mégis bizonytalan vagy, használd a jobb alsó satokban található SzakmAI segítség chatablakot. Azt tanácsoljuk, hogy vásárlás előtt mindenképp tájékozódj, hiszen így biztosan azt a terméket kapod kézhez, amire szükséged van.

 

Milyen áron vásárolhatom meg az általam kiválasztott terméket?

A termékeket minden esetben a megrendelés pillanatában érvényes áron értékesítjük. Ez azt jelenti, hogy akár nő vagy csökken a termék vételára a rendelésed időpontja és az átvétel között, Neked a megrendeléskor érvényes árat kell kifizetned.

 

Raktáron van az általam keresett termék?

Honlapunkon minden terméknél feltüntetjük, hogy készleten van-e. Amennyiben igen, akkor azt az információt láthatod, hogy hány darab vagy csomag érhető el azonnal, raktárról. Abban az esetben, ha az általad választott termék külső raktárban van, feltüntetjük, hogy rendeléstől számítva hány nap, ameddig várhatóan beérkezik raktárunkba. A raktárba érkezés után tudjuk feldolgozni megrendelésedet és átadni azt az általad választott futárszolgálatnak.

 

Mit jelent, hogy "8 darab azonnal, további 100 darab 10-13 munkanap alatt szállítható"? 

Ebben az esetben a termékből a saját raktárunkban 8 darab található. Ezt a mennyiséget azonnal tudjuk szállítani Neked. Amennyiben nagyobb mennyiségre van szükséged, úgy 100 darab erejéig tudsz leadni rendelést, azonban ezeket a gyártó raktárából kell beszállítanunk a sajátunkba. Ennek várható ideje az adott terméknél 10-13 munkanap, így csak ennyi idő után tudjuk küldeni részedre.

 

Mit jelent az az információ, hogy készlet erejéig?

Amennyiben egy termék adatlapján a készlet erejéig jelzés szerepel, úgy kizárólag a raktáron lévő mennyiséget tudod megvásárolni, utánrendelésre nincs lehetőséged.

 

Meg lehet tekinteni valahol a terméket?

Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudod megtekinteni. Igyekszünk minél több, akár saját készítésű termékfotóval, videóval illusztrálni termékeinket. Ennek ellenére, ha mégsem megfelelő az általad kiválasztott árucikk, lehetőséged van elállni a vásárlástól.




Gyakran ismételt kérdések kedvezményekkel kapcsolatban:

Nagy mennyiségben szeretnék vásárolni. Kaphatok kedvezményt?

Ha természetes személyként szeretnél vásárolni, úgy egyedi kedvezményt tudunk biztosítani az aktuális vásárlásod értékétől függően. Kérd kedvezményes kuponkat a https://lumenet.hu/egyedi-ajanlatkeres oldalunkon!

Amennyiben jogi személyként vásárolnál, úgy a kedvezményes árakért jelentkez B2B partnernek a https://lumenet.hu/b2b oldalunkon!

 

Mikor tudom felhasználni a kapott kupont?

A kupont kizárólag regisztrált vásárlóink tudják felhasználni. A kupon nem érvényes TOP ÁR-as termékekre. A kuponokat B2B partnereink nem tudják felhasználni.

 

Hova írjam a kuponkódot?

A kupont a kosároldaldalon tudod aktiválni.

 

Több kuponom is van, miért nem tudom őket felhasználni?

Egy vásárláshoz legfeljebb egy kupont használhatsz fel. Amennyiben további kuponkódokkal rendelkezel, úgy azokat a következő megrendeléseid alkalmával válthatod be. A kuponodat a kosár oldalon tudod érvényesíteni.

 

Kérhetek árajánlatot?

Egyedi árajánlatot nem készítünk. Amennyiben a megrendelésed előtt szükséged van előzetes ajánlatra, úgy a kosárba helyezett termékekről a kosároldalunkon automata ajánlat készíthető.




Gyakran ismételt kérdések megrendeléssel kapcsolatban:

Regisztrálnom kell, hogy tudjak rendelni?

Webáruházunkban egyaránt vásárolhatnak felhasználói fiókkal nem rendelkező vásárlók, és viszonteladók is. Üzleti regisztrációdhoz tartozó árakat partnereink belépés után láthatják. Érdemes regisztrálnod webáruházunkba, hiszen nem elég, hogy nincs szükség újból az adataid megadására, de elmentheted kosarad, kedvenc termékeidet, szűréseidet, továbbá egyedi kedvezménnyel is találkozhatsz.

 

Átvehetem a rendelésemet személyesen?

Jelenleg személyes átvételre nincs lehetőség. Kiválasztott termékeid Pick-Pack átvevőponton veheted át, de Sprinter vagy GLS futárszolgálattal kérhetsz házhozszállítást is. Rendelésed minden esetben a feldolgozását követően azonnal átadjuk a futárszolgálatnak. Ez azt jelenti, hogy nincs lehetőséged időzített kiszállításra. Az aznapi kiszállítás várható időpontjáról a futárszolgálat SMS-ben értesít Téged, ilyenkor lehetőséged van a futárral egyeztetni az érkezés pontos idejéről. A futárnál és az átvevőpontokon is fizethetsz készpénzzel, illetve bankkártyával.

Van minimum rendelési érték?

Webáruházunkban nincs minimum rendelési összeg.

Miért kaptam e-mailt, amikor nem is rendeltem semmit sem?

Amikor a weboldalunkon böngészel és kosárba helyezed a termékeket, de nem rendeled azokat meg, emlékeztető e-mailt küldünk Neked. Ez az üzenet nem jár semmilyen kötelezettséggel. Amennyiben nem szeretnéd megrendelni ezeket a termékeket, kérünk töröld a kosarad tartalmát.

 

Össze szeretnék vonni két rendelést, hogy csak egyszer kelljen szállítási költséget fizetnem, mit tegyek?

Abban az esetben, ha egyszerre több rendelést adsz le, úgy ezek feldolgozása időrendi sorrendben történik. Azt javasoljuk, hogy előre gondold át, mit szeretnél vásárolni, mivel több rendelés összevonására, vagy egy további termék utólagos hozzáadására a megrendelésed véglegesítése után már nincs lehetőséged. Tehát ha kimarad egy termék, azt később külön kell megrendelned.

 

Hol találom a megrendelésem számát?

Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk e-mailben. Az üzenetben szerepel a megrendelés száma, melynek formátuma: 555-XXXXXX. Amennyiben nem találod e-mailünket a bejövő üzeneteid között, kérünk nézd meg a Spam vagy a Promóciók mappában is.

Erre a számra lesz szükséged, ha érdeklődni szeretnél a megrendelésed státusza iránt, ha módosítani vagy töröltetni szeretnéd azt. A megrendelés teljesülése után későbbi ügyintézéseknél (például jótállás érvényesítése) is segítségedre szolgál ez az adat.

Regisztrált vásárlóként a profilodba belépve szintén kikereshetők a múltban történt megrendeléseid száma.

 

Miért nem kaptam értesítést / visszaigazoló e-mailt a megrendelésemről?

Minden beérkezett megrendelésről automatikus értesítést küldünk. Amennyiben üzenetünket nem találod a bejövő üzeneteid között, kérünk nézd meg a Spam vagy a Promóciók mappában is. Ha továbbra sem találod levelünket, előfordulhat, hogy rossz e-mail címet adtál meg. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk segítségét tudod kérni ide kattintva, akik a megadott adatok alapján beazonosítják a rendelésed vagy a profilodat, és javítják az e-mail címedet.

 

Miért lett törölve a rendelésem?

Átutalást vagy online bankkártyás fizetést választottál, de az nem teljesült. Nem érkezett be hozzánk a megrendelés értéke, ezért a sikertelen fizetés miatt rendszerünk automatikusan törölte megrendelésedet.

 

Törölve lett a rendelésem, de nem én mondtam le, szeretném a terméket. Mit tegyek?

Törölt megrendelést újraaktiválni nem tudunk, így amennyiben igényt tartanál a termékekre – és azok elérhetőek -, kérjük adj le új megrendelést webáruházunkban.

Átláthatósági nyilatkozat kérése

Átláthatósági nyilatkozat szükségessége esetén, kérünk küldje el a kitöltendő nyilatkozatot a szia kukac lumenet pont címre, és pénzügyi osztályunk kitölti, ügyvezetőnk pedig aláírja és 1-2 munkanapon belül visszaküldjük e-mailben

Kérd a legjobb ajánlatokat e-mailben
és megajándékozunk egy kuponcsomaggal!

Bezárom a videót
Megnézem a terméket