Lumenet az Év Internetes Kereskedője

Alig 3 hónappal a Vilagitas.eu-ból kinövő márkanév indulása után, 2016. Június 7.-én a Lumenet fontos mérföldkőhöz érkezett, és megnyerte az Év Internetes Kereskedője címet. Ez a cím talán a magyarországi e-kereskedelem legrangosabb díja, amit 300 lelkes tesztelő szűrése után, szakmai zsűri ítél oda. A zsűri a döntése során értékeli a kereskedők beküldött pályázatát, többek között a vállalkozások üzleti modelljét, a webáruház színvonalát, használhatóságát, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetőinek minőségét.



Ezt a díjat korábban olyan – akkor még feltörekvő - vállalkozások nyerték el, melyek ma meghatározó szereplői a magyarországi e-kereskedelemnek: Netpincér, Vatera, Bookline, Játéknet, Ma este Színház! és az eOptika. Elmondhatatlanul büszkék vagyunk arra, hogy beállhatunk ebbe a tiszteletreméltó sorba. Nagyon-nagyon köszönjük vásárlóink szavazatait!




Cikkek a témában

index.hu: Megvannak az év internetes kereskedői

privatbankar.hu: Te is itt vásárolsz? Ezek lettek az év legjobb magyar webáruházai


hirado.hu: Átadták az Év Internetes Kereskedője 2016 díjakat

uzletresz.hu: A játékra, a ruhára és a technológiára ugrunk

24.hu: Ők lettek az Év Internetes Kereskedői

piacesprofit.hu: Nagyon fut az online szekér

tozsdeforum.hu: Ezekben az üzletláncokban vásárolunk a legtöbbet

magyaridok.hu: Töretlenül nő a hazai webáruházak forgalma


Az Év Internetes Kereskedője 2016 díjátadó



A díjról:


Idén – az elmúlt évektől eltérően – nem csak a feltörekvő kis és középvállalkozások kerültek díjazásra, hanem a nettó 1,5 Milliárd forint árbevétel feletti nagyvállalatok is. 2016.-ba tehát 2 Év Internetes Kereskedője Díj talált gazdára:




A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet fényforrás-webáruháza. Második helyezett lett a Háda webshop, harmadik pedig az Okosjáték. A nagyvállalati kategóriában a közkedvelt JátékNet bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Bónusz Brigád vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a Media Markt végzett. A dobogós helyezettek egy kivételével 100% magyar tulajdonú vállalkozások.

Több mint 500 kis-, közép- és nagyvállalat szerepelt a jelöltek között. A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, UX szakemberek és szakmai zsűri is közreműködött. 2016-ban rekordszámú közönségszavazat érkezett, 23774-en érezték fontosnak, hogy beszavazzák kedvenceiket a döntőbe. A tapasztalt szakemberekből álló 18 fős zsűrit a Testbirds „élményteszter” csapata segítette a legjobbak kiválasztásában. A végső szavazás titkos volt.




A kiválasztás paraméterei


A nyertesek kiválasztásakor a zsűri számos különböző szakmai szempontot vett figyelembe. Számított az internetes áruházak üzleti modellje, felhasználó-barátsága, grafikai megjelenése, sőt még azt is tanulmányozták, hogy a nevezők milyen értékesítést ösztönző eszközöket használnak és milyen vásárlói útvonalak vezetnek a termékek kiválasztásától a fizetési tranzakciókig. Emellett a Testbirds crowdtesting csapata 400 UX tesztelővel elemezte a 40 shortlistes webshopot, így az ő eredményeik is segítették a legjobbak kiválasztását.

“Nagy büszkeség számunkra, hogy idén 10. alkalommal szervezhettük meg az Év Internetes Kereskedője díj versenyét. 2016 nem csak a jubileum miatt különleges, hanem azért is, mert az elmúlt egy évtizedben most volt a legnagyobb az érdeklődés a díj körül az indulók, a szavazók és a versenyt nyomon követők tekintetében is” – mondta Kis Bernadette, a SzEK.org alelnöke.
A szakmai díj főtámogatója a MasterCard. A kártyatársaság Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója, Eölyüs Endre a versennyel kapcsolatban elmondta: „Az Év Internetes Kereskedője díj az elmúlt tíz évben a hazai piac legígéretesebb online megoldásait mutatta be. Nagy örömünkre szolgál, hogy idén is olyanokat díjazhatunk, akik rendkívül sokat tettek a hazai elektronikus kereskedelem fejlesztéséért. A MasterCard elkötelezett az innovatív fizetési módok fejlesztésében, az elmúlt években számos új, digitális szolgáltatást mutatott be Magyarországon, amelyek a hazai internetes fizetés terjedését is ösztönzik. Ez a terület azonban akkor tud a leginkább fejlődni, ha a kereskedők is kiemelkedő minőségű szolgáltatást biztosítanak a vásárlók számára.”



SzEK.org - a szervező


Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület, tagjai vállalkozások, intézmények, szervezetek és magánszemélyek, akik tevékenysége az e-kereskedelemhez kapcsolódik, így valamilyen okból fontos számukra az elektronikus kereskedelem fejlődése. A SzEK.org olyan szakmai tevékenységeket folytat, amelyek elsősorban a hazai e-kereskedelmi piac fejlődését, jogszerű működését és a működési feltételek javulását szolgálják.




A MasterCardról


MasterCard (NYSE: MA), az egyik globális piacvezető fizetési és technológiai vállalat, mely jelenleg a világ leggyorsabb feldolgozó hálózatát üzemelteti, összekötve fogyasztókat, pénzintézeteket, kereskedőket, kormányokat és üzleti vállalkozásokat több mint 210 országban világszerte. A MasterCard termékei és üzleti megoldásai könnyebbé, kényelmesebbé és biztonságosabbá teszik a mindennapi kereskedelmet, a vásárlást, az utazást, az üzleti tevékenységet, valamint a pénzügyek intézését.

 

 

Az Év Internetes Kereskedője

© 2011-2016. Lumenet Kft.    |   Az Év Internetes Kereskedője 2018   |   1163 Budapest Cziráki út 26-32.  |   Minden jog fenntartva.   |   Kupon  |  Hibabejelentés  |   Garancia   |   Belépés   |   Online jogaid   |   Cookie beállítások   |   ÁSZF   |   Rólunk   |    Szállítási költségek   |   Személyes átvétel

Lumenet®